اخبار داغ

کمک کنند این بدبینی و حس بد در ما از بین برود

الهویی: اجازه ندهند یک تماس ویدیویی روی شرایط بازی تأثیر بگذارد/ دوستان با برقراری عدالت به ما کمک کنند

الهویی: اجازه ندهند یک تماس ویدیویی روی شرایط بازی تأثیر بگذارد/ دوستان با برقراری عدالت به ما کمک کنند
مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت از کمیته‌های انضباطی و داوران خواست با برقراری عدالت، به گل‌گهر و سرمربی این تیم کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید الهویی درباره دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و مس کرمان اظهار داشت: دیدار بسیار سختی خواهیم داشت. ما باشگاه و تیم مس کرمان را به چشم یک تیم لیگ یکی نگاه نمی‌کنیم. مس باشگاهی باتجربه و باسابقه در سطح لیگ برتر فوتبال ایران است و تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. مس کرمان یک تیم خیلی خوب با سازماندهی خیلی خوب، مربی باتجربه و بسیار خوب و مهره‌های باکیفیت دارد. این بازی برای ما بسیار جدی و سخت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه قلعه‌نویی با بازیکنان گل‌گهر صحبت کرده تا آنها آماده یک دیدار سخت و دشوار باشند، تصریح کرد: ما به صحبت‌ها درباره مس کرمان و حضور یا عدم حضور بازیکنان این تیم گوش نمی‌کنیم و با تمام تمرکز به میدان می‌رویم. ذات جام حذفی می‌طلبد در هر بازی از تمام توان، تمرکز و شجاعت خود استفاده کنید و بازی سختی خواهد بود. قلعه‌نویی تدابیر خودش را اتخاذ کرده است و امیدواریم بازی باکیفیت و همراه با موفقیت گل‌گهر باشد.
,
 
,
مربی گل‌گهر سیرجان با اشاره به محرومیت امیر قلعه‌نویی از همراهی این تیم بیان کرد: نمی‌دانم چه واژه‌ای برای این موضوع به کار ببرم. می‌خواهیم دلخوری و ناراحتی خود را ابراز کنیم. فصل گذشته در یک دیدار جام حذفی، اشتباه بزرگی از داور رخ می‌دهد که روی نتیجه تأثیر می‌گذارد. قلعه‌نویی در اعتراض به آن اشتباه، اخراج و محروم می‌شود و فردا او را کنار خود نخواهیم داشت. پس از بازی با سپاهان در مورد این موضوع صحبت کردیم. گفتیم به جامعه داوری اعتماد و اعتقاد داریم و پشت آنها هستیم.
,
 
,
الهویی در مورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به اعضای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم و می‌دانیم دوستان در پی این هستند که نظم و عدالت در فوتبال ایران اتفاق بیفتد، اما اتفاقات در طول هفته‌های متمادی در امسال و سال‌های گذشته، حسی در ما ایجاد کرده است که خواهش می‌کنیم این عزیزان به ما کمک کنند تا این حس بدبینی برطرف شود. نه به کسی تهمت می‌زنیم و نه اسمی از داوری می‌آوریم.
,
 
,
وی در ادامه خاطرنشان کرد: فقط می‌گوییم دوستان در کمیته‌های انضباطی و داوران با برقراری عدالت، به قلعه‌نویی و ما کمک کنند تا این بدبینی و حس بد در ما از بین برود تا با تمام وجود تلاش کنیم و بدانیم ثمره تلاش خود را می‌گیریم؛ نه اینکه اتفاقات بیرونی تأثیرگذار باشد تا تلاش یک مجموعه زیر سؤال برود.
,
 
,
مربی گل‌گهر سیرجان در پایان اظهار داشت: خواهش می‌کنم دوستان تدبیر کرده و عدالت را در جامعه فوتبال برقرار کنند تا برقراری عدالت مانع شود یک تماس ویدیویی یا ویدیوکال از خارج از کشور، روی شرایط بازی و ذهن آدم‌ها تأثیر بگذارد. ان‌شاءالله عدالت رعایت و این تماس‌های تصویری قطع شود. امیدواریم همه چیز سر جای خود باشد تا حق به حق‌دار برسد. امان از این ویدیوکال‌ها!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه