اخبار داغ

مربیان ذوب‌آهن و شهرخودرو چه گفتند؟

نوازی: جام حذفی جام شگفتی‌هاست/ محافظت‌کار: شناخت خوبی از شهرخودرو داریم

نوازی: جام حذفی جام شگفتی‌هاست/ محافظت‌کار: شناخت خوبی از شهرخودرو داریم
مربیان دو تیم شهرخودرو و ذوب‌آهن پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم با تغییراتی که در کادر فنی و برخی نفرات ذوب‌آهن رخ داده است کمی از نظر شناخت این تیم دچار مشکل می‌شویم، چون جام حذفی نیز جام شگفتی‌ها است و تصمیم‌گیری کمی سخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: تمام تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی با احتیاط بازی می‌کنند. با شرایطی که در مدت اخیر از نظر مدیریتی و واگذاری گریبانگیر تیم ما بود و با توجه به پیروزی خوبی که مقابل پیکان کسب کردیم، وضعیت تیم از نظر روحی و روانی خوب است اما بازی کردن در جام حذفی همیشه سخت است چون تیم‌ها محتاط عمل کرده و عملکرد چندان خوبی هم ندارند.
,
مربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: به هر حال با توجه به شناختی که از ذوب‌آهن داریم و بازی‌های رو در رو مقابل این تیم، وضعیت‌مان از نظر روحی و روانی خوب است و امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی، یک شروع خوب در جام حذفی داشته باشیم و از نظر روحی و روانی برای ادامه لیگ برتر شارژ شویم.
,
نوازی گفت: به جز رضا یزدان‌دوست که مصدوم است سایر بازیکنان آماده دیدار فردا هستند و بازیکنان از نظر بدنی و روحی و روانی وضعیت خوبی دارند و امیدوارم فردا بازی ایده‌آلی انجام دهیم. هرچند رقابت در جام حذفی سخت است اما تلاش می‌کنیم برنده این بازی باشیم.
,
 
,
محافظت‌کار: شناخت خوبی از شهرخودرو داریم
,
 
,
محمد محافظت‌کار در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل شهر خودرو خراسان اظهار داشت: بازی فردا ‌می‌تواند به تیم‌ما برای هماهنگی بیشتر کمک کند و کیفیتی را که در بازی گذشته نشان دادند قابل تأمل است، نتیجه بازی فردا نمی‌تواند الویت تیم ما باشد زیرا الویت تیم ما جایگاهمان در جدول است.
,
مربی تیم ذوب‌آهن، تشریح کرد: بازیکنان در طی هفته به‌خوبی تمرین کرده‌اند و سعی کردند به تفکرات حسینی توجه ویژه‌ای داشته باشند، امیدوارم بازیکنان فردا در میدان موفق باشند و نتیجه خوبی برای ذوب‌آهن اتفاق دهند.
,
وی در پایان تشریح کرد: در طی هفته گذشته به خوبی تیم شهر خودرو را آنالیز کردیم و از این تیم شناخت خوبی داریم، امیدوارم فردا بازیکنان تیم ما با دقت به این نکات نتیجه خوبی را کسب کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه