اخبار داغ

تصمیم‌گیری درباره لباس کاروان ایران در المپیک در جلسه بعدی ستاد؛

برگزاری جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش/ رونمایی از نمادهای بصری در آکادمی المپیک

برگزاری جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش/ رونمایی از نمادهای بصری در آکادمی المپیک
آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون‌ های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در سال جاری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پاراالمپیک، مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و جمشید تقی‌زاده معاون امور حقوقی، مجلس و استانها، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی نقطه نظرات خود را درباره موارد مطروحه و مسائل موجود بیان کردند.
,
 
,
در این جلسه سیدمحمدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با تشکر از وزارت ورزش و جوانان و به‌ویژه  سلطانی‌فر، گفت: پرداخت پاداش‌ قهرمانان در آستانه رقابت‌های المپیک و پارالمپیک روحیه‌بخش بود.
,
در پایان جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی، از هویت بصری و ۱۱ مجموعه برگزیده لباس کاروان ایران در المپیک توکیو با حضور سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک رونمایی شد.
,
 
,
نمادهای هویت بصری کاروان ایران با مشارکت سازمان‌های فرهنگی و چندین وزارت‌خانه، طراحی شده و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به نمایش درخواهد آمد.
,
 
,
طراحی لباس کاروان ایران در المپیک توکیو۲۰۲۰ هنوز نهایی نشده و روند طراحی و تصویب همچنان ادامه دارد. در جلسه سال آینده ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی درباره این موضوع بحث، بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.
,
 
,
رونمایی از لباس نهایی کاروان ایران در توکیو، بهار سال۱۴۰۰ طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و اهالی ورزش انجام خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه