اخبار داغ

اولین سخنرانی رئیس کمیته بین المللی المپیک: درب اتاقم، گوش و قلبم به روی تمامی شما باز خواهد بود

انتخاب مجدد باخ برای ریاست IOC/ رئیس بدون رقیب

انتخاب مجدد باخ برای ریاست IOC/ رئیس بدون رقیب
توماس باخ بدون رقیب برای یک دوره 4 ساله دیگر رئیس کمیته بین المللی المپیک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در یکصد و سی و هفتمین نشست کمیته بین المللی المپیک که به صورت وبینار برگزار گردید، توماس باخ با 93 رای مثبت به عنوان تنها کاندیدا در پست ریاست IOC ابقا  شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, IOC,

وی در نخستین سخنرانی خود پس از انتخاب مجدد اظهار داشت: با تشکر بسیار از شما از صمیم قلب برای این رأی اعتماد سپاسگزارم. برای من این رای اعتماد بیش از اتخاذ تصمیمات دشوارتر و انجام اصلاحات؛ چشمگیرتر بود. برای من عمیقا تاثیرگذار بود و احساس فروتنی می کنم. با نخستین انتخاب اینجانب بعنوان رئیس IOC احساس کردم که بدنبال تحقق شعار خود یعنی اتحاد در عین گوناگونی باشم و این تعهد برای دور دوم ریاست من نیز محقق خواهد بود. درب اتاقم، گوش و قلبم به روی تمامی شما باز خواهد بود. بر روی حمایت، رفاقت و تعهد شما حساب می کنم.

, IOC,

رئیس کمیته ملی المپیک در همین ابتدا خاطرنشان ساخت: علاوه بر قوی تر، بالاتر و سریع تر؛ می بایست واژه «با همدیگر Together» را نیز اضافه کرد.

, Together,

توماس باخ دارنده مدال طلای شمشیربازی المپیک با عضویت در تیم ملی آلمان بود و از وی بعنوان پایه گذار کمیسیون ورزشکاران در سال ۱۹۸۱ میلادی نام برده می شود.

,

وی در سال ۱۹۹۱ بعضویت IOC درآمد و از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ در هیات رئیسه حضور یافت. وی به مدت ۸ سال نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک بود و در سال ۲۰۱۳ به عنوان رییس به مدت ۸ سال انتخاب شد.

, IOC,

از اقدامات برجسته وی تدوین دستورالعمل المپیک ۲۰۲۰ Olympic Agenda 2020 می باشد که تاثیر شگرفی بر توسعه ورزش بین الملل و بازی های المپیک داشته است.

, Olympic Agenda 2020,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه