اخبار داغ

روحانی:

پیامبر با خلق، رفتار و اخلاق کریمه خود همه را جذب می‌کرد

پیامبر با خلق، رفتار و اخلاق کریمه خود همه را جذب می‌کرد
رئیس‌جمهور گفت: پیامبر با خلق، رفتار و اخلاق کریمه خود همه را جذب می‌کرد. ما اگر مدعی پیروی از ایشان هستیم باید با رفتار خود و درست کردن خود جاذبه دعوت داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح پروژه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و مسکونی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های تهران، کرمانشاه، مرکزی و ایلام پس از استماع گزارش رئیس بیمارستان خاتم الانبیا اظهار کرد: بسیار برای ما جای خوشحالی است که تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۱۷۶ به ۹۵۰ تخت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روحانی با بیان اینکه این بیمارستان خدمات بسیاری انجام داده است، گفت: بخشی که قرار است به این بیمارستان به عنوان فاز دوم آن، اضافه شود، خدمات بیمارستان را بیشتر خواهد کرد.

,

وی افزود: از اینکه به این بیمارستان در دوران کرونا ۷۰ هزار نفر مراجعه کردند، خدمت بزرگی است که بیمارستان خاتم انجام داده است.

,

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد رئیس فقید بنیاد شهید گفت: مرحوم شهیدی محلاتی ۴ تا ۵ مرتبه به من گفت فاز دوم این بیمارستان در حال تکمیل است.

,

وی در بخش دیگری از افتتاح‌های امروز، عنوان کرد: از آغاز دولت یازدهم یکی از تأکیدات ما مسأله مسکن ایثارگران بوده است. ما در سال‌های قبل خدمت خانواده‌های عزیز شهدا که می‌رسیدیم و یکسال اخیر به دلیل کرونا از آن محروم شدیم، بسیاری از خانواده‌های جانبازان و شهدا در زمینه مسکن مصائبی داشتند. اقدامات آقای اوحدی در این مدت در تأمین مسکن بسیار خوب بوده است و مواردی که ذکر شد را حتماً آقای اوحدی پیگیری می‌کند.

,

رئیس‌جمهور افزود: بودجه‌ای که وزارت راه برای آماده کردن زمین‌های مربوط به مسکن ایثارگران نیاز دارد، قبل از پایان سال تأمین می‌شود و این طرف سال حتماً بودجه آن را تأمین می‌کنیم تا سال آینده و تا پایان دولت هر مقداری که توان دارند انجام دهند.

,

روحانی پس از استماع گزارش‌های مربوط به افتتاح‌های امروز از مادر ادامه داد: روز بسیار پر برکت و مبارکی است و بهترین و پربرکت‌ترین و والاترین روزی که بزرگ‌ترین انسان تاریخ بر قلب مبارکش امروز وحی نازل شد. وحی که موجب نجات دیروز و امروز و فردا خواهد بود و حمایت او به عنوان مشعل دار بزرگ برای همه انسان‌ها است.

,

وی با بیان اینکه در این روز رسالت بزرگی بر دوش ما قرار می‌گیرد، تصریح کرد: پیامبر نخواست پرچم هدایت را با زور و سیطره بر مردم آن زمان تحمیل کند. ایشان طبق آیه قرآن داعی بود و فرا می‌خواند تا مردم با آزادی، اراده و انتخاب دین مبین اسلام را انتخاب کنند. تمام زندگی ما از جمله دین، راه و نوع حکومت ما بر مبنای انتخاب جامعه و امت اسلامی است.

,

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ما باید کاری کنیم که این مشعل را در اختیار قرار بگیریم، بیان کرد: پیامبر با خلق، رفتار و اخلاق کریمه خود همه را جذب می‌کرد. ما اگر مدعی پیروی از ایشان هستیم باید با رفتار خود و درست کردن خود جاذبه دعوت داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه