اخبار داغ

مربیان بهمن و مهرام چه گفتند؟

لیگ برتر بسکتبال بانوان| برگزاری اختتامیه و اهدای جام با حضور معاون وزیر/ تجلیل از تیم‌های ملی بسکتبال 3 نفره و ۵ نفره زنان

لیگ برتر بسکتبال بانوان| برگزاری اختتامیه و اهدای جام با حضور معاون وزیر/ تجلیل از تیم‌های ملی بسکتبال 3 نفره و ۵ نفره زنان
اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پایان بازی مهرام و بهمن که که با پیروزی ۲بر۱ تیم گروه بهمن به پایان رسید و گروه بهمن قهرمان فصل ۹۹ لیگ برتر شد، مربیان دو تیم صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیکا بیک لیک لی مربی تیم مهرام گفت: بازی تیم ما در حد فینال نبود. توقع سطح کیفی بیشتری از تیم داشتیم ولی امروز همه چی برخلاف تمرینات و آنالیز های ما پیش رفت و در کل عملکرد های لازم را از تیم در این بازی ندیدیم.

,

فریناز طائر پور مربی گروه بهمن نیر گفت: ما کارمان را از ابتدا با آنالیز های بسیار خوبی شروع کردیم و به مرور خودمان را برای قهرمانی آماده کردیم . ما سعی کردیم بازیکنان خارجی مان را در پلی اف به تیم اضافه کنیم چون بازیکنان خوبی داشتیم و خوب به ما کمک کردند اما تیم های دیگر از ابتدای فصل بازیکن خارجی جذب کرده بودند ولی ما هزنیه ها را کم کردیم و بیشتر روی مسائل فنی کار کردیم.

,

*برگزاری مراسم اختتامیه با حضور فرهادی زاد

, *برگزاری مراسم اختتامیه با حضور فرهادی زاد,

مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان با حضور مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

,

در این مراسم رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی افتخار بزرگی برای فدراسیون بود که توانست به صورت منظم برگزار کند. فدراسیون‌های جهانی بسکتبال و فوتبال تنها فدراسیون‌هایی بودند که برنامه‌های بین‌المللی داشتند.

,

وی افزود: دو اتفاق مهم در لیگ بانوان رخ داد؛ یکی اینکه تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد و دوم حضور بازیکنان خارجی که بیشتر از سال‌های گذشته بود. همکاری صمیمانه باشگاه‌ها که باعث شد مسابقات لیگ به خوبی برگزار شود. داشتن لیگ پویا و فعال، به داشتن تیم ملی کمک می‌کند و من نوید روزهای خوبی را می‌دهم و امیدوارم بسکتبال بانوان ایران در مسابقات آسیایی و جهانی عملکرد خوبی را داشته باشد.

,

در ادامه تالین طهماسیان، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گزارش فنی از لیگ برتر بانوان ارائه کرد که تیم‌های گروه بهمن، مهرام، نارسینا و پالایش نفت آبادان عناوین اول تا چهارم را کسب کردند. دو تیم خانه بسکتبال بندرعباس و گاز تهران نیز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

,

مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش هم اظهار داشت: در توسعه هر کشوری ورزش بسیار اهمیت دارد و در ورزش هم بخش بانوان مهم است، یعنی اگر ورزش همگانی شده و در مسیر توسعه نیز این حوزه پیشرفت کند، ورزش عمومی می‌شود.

,

وی از فدراسیون بسکتبال برای حمایت و توسعه مدیریت بانوان تشکر کرد و گفت: فدراسیون نقش والایی در توسعه بخش بانوان داشته است.

,

در پایان مراسم جام و مدال تیم‌های اول تا سوم اهدا شد.

,

*تجلیل از تیم‌های ملی بسکتبال 3 نفره و ۵ نفره زنان

, *تجلیل از تیم‌های ملی بسکتبال 3 نفره و ۵ نفره زنان,

در مراسم اختتامیه لیگ‌ برتر بسکتبال بانوان از تیم‌های ملی بسکتبال سه نفره و پنج نفره بانوان به دلیل کسب مقام در مسابقات غرب آسیا تجلیل شد.

,

در مراسم اختتامیه لیگ‌برتر بسکتبال بانوان از معصومه اسماعیل زاده، تینا عیسائیان، مژگان خدادادی و سعیده علی و نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره و شیدا شجاعی، تینا عیسائیان، گلشید امیدیان، معصومه اسماعیل زاده، کیمیا تهرانی، عسل پورحیدری، روژانو محمودی، مژگان خدادادی، فائزه شهریاری، شادی عبدالوند و دلارام وکیلی و شایسته متشرعی سرمربی، شهرزاد راستکار و سرور روانی پور مربیان و شبنم کلاهی، مدیر فنی تیم ملی بسکتبال 5 نفره به دلیل کسب مقام سومی بسکتبال سه نفره و قهرمانی تیم ملی بسکتبال 5 نفره در مسابقات غرب آسیا تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه