اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

۲۳۴ نفر طی ۳ روز برای انتخابات شورای شهر در البرز ثبت نام کردند/ ۲۹ نفر از داوطلبان زن هستند

۲۳۴ نفر طی ۳ روز برای انتخابات شورای شهر در البرز ثبت نام کردند/ ۲۹ نفر از داوطلبان زن هستند
نورمحمد فردی با اشاره به اینکه اینکه در روز سوم ثبت نام داوطلبان شورای شهر ۸۳ نفر ثبت نام کرده اند، گفت: در مجموع در این سه روز ۲۳۴ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آنها را آقایان تشکیل می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس ستاد انتخابات استان البرز شامگاه جمعه گفت:  در مجموع از اول ثبت‌ نام شورای شهر تاکنون ۲۳۴ نفر در سطح استان ثبت‌ نام کردند که از این تعداد ۲۰۴ نفر، معادل ۸۸ درصد مرد و ۲۹ نفر، معادل ۱۲ درصد زن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی افزود: در مجموع در این سه روز ۴۶ درصد به صورت حضوری و ۵۴ درصد به صورت مکانیزه ثبت نام کردند.

معاون استاندار اظهار داشت: از نظر تحصیلات در مجموع داوطلبین، چهار نفر دیپلم، ۸ نفر فوق دیپلم، ۱۳۵ نفر لیسانس، ۷۸ نفر فوق لیسانس، ۵ نفر دکترا و ۴ نفر حوزوی ثبت نام کرده اند.
,
,
,
 
,
وی تصریح کرد: از طرفی بر اساس جدول زمانی و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده از ۲۰ حوزه انتخابیه تا امروز ۱۹ هیات اجرایی در سطح استان با رعایت موازین قانونی و با حضور کلیه ناظرین و عوامل اجرایی اداری تشکیل شده است و درست است که وظایف هر کدام از مجریان و ناظرین تعریف شده است ولی الحمدلله هماهنگی خیلی خوبی بین عوامل اجرایی و نظارت مشاهده می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان  در پایان اضافه کرد: مدت ثبت نام هفت روز است و ۲۰ اسفند شروع شده و تا روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۸ ادامه دارد.
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه