اخبار داغ

روزهای خوش آبی‌ها پس از اخراج فکری؛

میلیچ به تهران برگشت/ رقابت «چپ‌»ها در تیم مجیدی بالا می‌گیرد + عکس

میلیچ به تهران برگشت/ رقابت «چپ‌»ها در تیم مجیدی بالا می‌گیرد + عکس
مدافع چپ کروات تیم فوتبال استقلال پس از مدتی غیبت به ایران بازگشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از کش‌وقوس‌های فراوان و حواشی بسیار، هرویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در تیم‌های ناپولی و فیورنتینای ایتالیا را هم در کارنامه دارد، بامداد امروز (شنبه - ۲۳ اسفندماه) از طریق CIP فرودگاه بین‌المللی تهران وارد کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که در دوران سرمربی‌گری محمود فکری به یکی از بزرگ‌‎ترین منتقدین تفکرات او در رختکن استقلال تبدیل شده بود، پس از تشدید اختلافات‌اش با کادرفنی و البته بیرون گذاشته شدن از ترکیب اصلی، بامداد ۲۴ دی‌ماه از ایران خارج شد و به‌دلیل عدم توانایی پرداخت مطالبات‌اش توسط باشگاه حتی به مرز فسخ قرارداد هم رسید اما این اتفاق رخ نداد تا وی به ایران برگردد.

,

او پس از انتخاب رسمی فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی جدید تیم استقلال، طی استوری‌هایی در اینستاگرام شخصی‌اش از تمایل برای بازگشت به تهران و حضور در تمرینات تیم استقلال خبر داده بود. فرهاد مجیدی نیز یکی از شروط عقد قرارداد با استقلال را تسهیل روند بازگشت این مدافع کروات عنوان کرده بود.

,

بازگشت هرویه میلیچ در شرایطی رخ داده که محمد نادری دیگر رقیب او در پست دفاع چپ این روزها نمایشی خوب از خود برجای گذاشته و در دو بازی اخیر استقلال مقابل فولاد و پیکان به یکی از ستاره‌های اصلی تیم فرهاد مجیدی مبدل گشته.

,

میلیچ آخرین بار در شهرآورد بزرگ تهران در لیست ۱۸ نفره تیم فوتبال استقلال برابر پرسپولیس قرار داشت و بعد از آن به همراه خانواده ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. گفته می‌شود او به احتمال زیاد، قراردادش را با آبی‌های تهرانی هم تمدید خواهد کرد.

,

بنابراین با بازگشت مدافع چپ کروات تیم استقلال، رقابت او با نادری برای حضور فیکس در این پست بالا می‌گیرد و دست فرهاد مجیدی برای انتخاب بهتر در بال کناری خط تدافعی‌ تیم‌اش بازتر خواهد شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه