اخبار داغ

قرارداد ملی پوش هندبال با باشگاه مجیس عمان

صادق زاده: قراردادم کوتاه مدت هست/ امیدوارم در لیگ هندبال عمان روی سکو بروم

صادق زاده: قراردادم کوتاه مدت هست/ امیدوارم در لیگ هندبال عمان روی سکو بروم
لژیونر جدید هندبال گفت: امیدوارم در لیگ هندبال عمان روی سکو بروم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون هندبال، شهاب صادق زاده بازیکن ۲۶ ساله هندبال ایران‌ و اهل استان آذربایجان شرقی که سابقه عضویت در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان هندبال را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی به عضویت تیم مجیس عمان درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صادق زاده که در لیگ برتر هندبال همراه با تیم زغال سنگ طبس به مقام چهارم رسید، اظهار داشت: از زمانی که لیگ هندبال ایران تمام شد، چند پیشنهاد از کشورهای عراق و عمان داشتم. در این بین پیشنهاد بازی در تیم مجیس عمان را به خاطر اینکه در مسابقات باشگاه های آسیا حضور دارد، را پذیرفتم.

,

وی درباره وضعیت تیم مجیس در جدول لیگ هندبال عمان گفت: مجیس در حال حاضر در لیگ عمان دو بازی انجام داده که حاصل آن یک شکست و یک پیروزی است. فکر می کنم اگر شرایط مهیا باشد و بخاطر ویروس کرونا قرنطینه ای در کار نباشد، بازی های لیگ تا ماه مبارک رمضان به پایان برسد. تیم مجیس سال گذشته هم مقام سوم لیگ هندبال عمان را کسب کرده بود.

,

صادق زاده با بیان اینکه قرارداد من کوتاه مدت هست و پس از مسابقات باشگاه های آسیا به اتمام می رسد، بیان کرد: سعی می کنم بهترین عملکردم را برای تیم جدیدم داشته باشم. همچنین امیدوارم که در این لیگ بتوانم روی سکو بروم و در جام باشگاه های آسیا به عنوان عضوی از یک تیم مدعی حضور داشته باشم.

,

وی افزود: قطعا حضور در این تیم و بازی در جام باشگاه های آسیا با توجه به اینکه بازتاب بسیار خوبی در جامعه هندبال دارد، برای رشد و پیشرفت من بسیار مثمرثمر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه