اخبار داغ

برای تغییر میزبان مقدماتی جام جهانی از ظرفیت ها نهایت استفاده شد

اصولی: تغییر تصمیم گرفته شده، کار زیادی می طلبد/ قبلا سراغ وزارت امور خارجه نرفته بودند

اصولی: تغییر تصمیم گرفته شده، کار زیادی می طلبد/ قبلا سراغ وزارت امور خارجه نرفته بودند
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تغییر تصمیم گرفته شده، کار زیادی می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی، در پاسخ به این سوال که آیا امیدی هست که با رایزنی میزبانی مقدماتی جام جهانی را پس بگیریم، اظهار داشت: حدود یک هفته است که از شروع کار ما در هیأت رئیسه گذشته و در این مدت کوتاه ریاست فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه تلاش های خودشان را شروع کرده اند. از ظرفیت ها نهایت استفاده شد و همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اصولی در گفتگو با رادیو ورزش تصریح کرد: به هر حال مفاد و بندهایی وجود دارند که ما با استناد به آنها پیگیر موضوع هستیم. حقیقت این است که تصمیم گرفته شده و تغییر آن کار زیادی را می طلبد. ما همه تلاشمان را می کنیم که این تغییر بوجود بیاید.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی گروه قبلی هیأت رئیسه مذاکرات خوبی با دیگر کشورها انجام شده بود تا به ما رأی بدهند، بیان کرد: من از کم و کیف کارها که توسط دوستان پیگیری شده بود، خیلی اطلاعی ندارم؛ اما ماحصلی که می بینیم، نشان می دهد جای کار بیشتری وجود داشت.

,

در دیداری که رئیس فدراسیون با وزیر امور خارجه داشت، دکتر ظریف اشاره کرد که چه خوب بود در طول 4 سال گذشته از ظرفیت دیپلماسی کشور در بحث فوتبال بیشتر استفاده می شد و این نشان می دهد که قبلا سراغ او نرفته بودند.

,

اصولی تأکید کرد: باید تلاش کرد با شیوه های برقراری ارتباط فراگیر و اثرگذار انشالله بتوانیم این نقصان ها را برطرف کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه