اخبار داغ

اعلام زمان برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال با حضور خبرنگاران/ برگزاری بازی با سوریه بدون تماشاگر

اعلام زمان برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال با حضور خبرنگاران/ برگزاری بازی با سوریه بدون تماشاگر
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار دوستانه مقابل سوریه در روزهای ۷ و ۹ فروردین‌ماه برای پوشش رسانه‌ای به مدت ۱۵ دقیقه باز خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردوی تیم ملی فوتبال برای فیفادی پیش‌رو و دیدار دوستانه مقابل سوریه در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰، از روز سه‌شنبه، سوم فروردین‌ماه در تهران آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اردوی ملی‌پوشان قرار است در هتل آزادی برگزار شود و ملی‌پوشان پیش از ورود به اردو، باید در یک اتاق ایزوله تست PCR می‌دهند تا اردوی ملی‌پوشان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
,
 
,
همچنین تیم ملی تا روز ۹ فروردین‌ماه که تمرینات خود را دنبال خواهد کرد، دو تمرین باز برای رسانه‌ها خواهد داشت. روز ۷ فروردین‌ماه رسانه‌ها ۱۵ دقیقه حق حضور در تمرینات را دارند و ۹ فروردین‌ماه نیز تمرین رسمی دو تیم ایران و سوریه به مدت ۱۵ دقیقه برای رسانه‌ها باز است.
,
 
,
 طبق اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، تیم ملی این کشور پس از دیدار تدارکاتی مقابل بحرین، ۷ فروردین ماه از فرودگاه منامه به تهران سفر می‌کند و پس از استقرار در هتل محل اقامت خود، تست PCR از بازیکنان و کادر همراه تیم سوریه گرفته خواهد شد.
,
 
,
دیدار دوستانه ایران و سوریه، روز ۱۰ فروردین‌ماه  ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۳۰ و بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه