اخبار داغ

رضایی:

ایران بزرگ اقتصادی با همت کارگران تشکیل خواهد شد

ایران بزرگ اقتصادی با همت کارگران تشکیل خواهد شد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با حضور و همت شما کارگران تلاشگر، ایران بزرگ اقتصادی تشکیل خواهد شد و نشان خواهیم داد که وابستگی به نفت و دلارهای نفتی را کنار خواهیم گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی در پایان سفر خود به استان یزد که به منظور هم اندیشی با نخبگان، مسئولان و کارآفرینان استان یزد درخصوص تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه و نیز شرکت در برنامه های مرتبط با کنگره چهار هزار شهید استان یزد انجام شد، به بازدید از گروه تولیدی یزدباف رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضایی در این بازدید که یکساعت به طول انجامید، ضمن دریافت توضیحات مدیران این واحد تولیدی، از نزدیک از سالن های ریسندگی، بافندگی و چاپ و رنگ آمیزی پارچه بازدید کرد و با کارگران شاغل در آن به گفتگو پرداخت.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع تعدادی از کارگران این شرکت با تبریک پیشاپیش ماه شعبان و عید نوروز گفت: تبریک بزرگتر من به شما کارگران از این بابت است که در روزگار اوج تحریم ها، که دشمنان می خواهند ملت ما را محاصره اقتصادی بکنند، مانند مجاهدان و رزمندگان دفاع مقدس مشغول کار هستید تا تحریم های اقتصادی که بر ملت بزرگ ایران و کشورمان اعمال شده را بی تاثیر و خنثی کنید. 

,

رضایی گفت: من برای ابراز قدردانی از شما و کارآفرینان این مجموعه به اینجا آمده ام. ما در شرایط خاص و زیر فشار تحریم های ظالمانه به سر می بریم. دولت ما توافقنامه برجام را با قدرت های جهانی امضا کرد و به آن عمل کرد اما آمریکایی ها و غربی ها با عهدشکنی، جنگ اقتصادی را علیه ما راه اندازی کردند. ما به فضل خدا با اراده های استوار شما کارگران تلاشگر، در این نبرد اقتصادی پیروز خواهیم شد.

,

وی تاکید کرد: ماشین آلات بافت منسوجات، سنگرهای دفاعی کشور هستند و جوانان متخصص ایرانی، می توانند بهترین پارچه ها و پوشاک را برای مردم ما تولید کنند و هر ایرانی به محصولات کشور خود افتخار خواهد کرد.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سالهای بعد، روزگار تعیین کننده ای خواهد بود و با حضور و همت شما کارگران تلاشگر، ایران بزرگ اقتصادی تشکیل خواهد شد و نشان خواهیم داد که وابستگی به نفت و دلارهای نفتی را کنار خواهیم گذاشت و پیشرفته بودن اقتصاد ملی ایران را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.

,

گفتنی است نماینده کارگران این واحد تولیدی، خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کارگران در این چهل و سه سال پیشتیبانی و وفاداری به نظام را با کوشش و قناعت نشان داده اند. از شما می خواهیم که در تثبیت قیمت ها و تامین مسکن و تعیین دستمزدها، حامی ما باشید.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه