اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد؛

۷۴ هزار بازدید در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی

۷۴ هزار بازدید در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی
افشین دلشاد گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی تاکنون ۷۴ هزار و ۵۳۲ مورد بازدید انجام شده که ۲ هزار و ۷۲۹ مورد اخطاریه دریافت کردند و ۶۴ مورد پلمپ و همچنین ۲۱۷ منزل گندزدایی و ضدعفونی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  افشین دلشاد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از آغاز طرح شهید قاسم سلیمانی در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور، ۱۴۵ تیم نظارتی با ۶۰۰ عضو، ۳۷ تیم مراقبتی با ۷۵ عضو  و ۴۹۸ تیم حمایتی با ۱۴۲۳ عضو تشکیل شده است.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار طی روز گذشته ۲۰ هزار و ۹۰۳ تست سریع کووید ۱۹ در این طرح انجام شده است.

دلشاد اضافه کرد: از تعداد تست های گرفته شده تاکنون ۷۱۷ مورد تست کرونا مثبت و تعداد یک هزار و ۵۴۷ مورد نیز از کسانی که تست آنها منفی بوده ولی دارای علائم کرونا بوده اند نمونه تست کرونا (PCR) گرفته شد.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر این تعداد  یک هزار و ۶۵۶ مورد نیز جهت ارائه خدمات جامع و کامل تر به مراکز منتخب کرونا ارجاع شدند.

دلشاد عنوان کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۷۴ هزار و ۵۳۲ مورد بازدید انجام شده که ۲ هزار و ۷۲۹ مورد اخطاریه دریافت کردند و ۶۴ مورد پلمپ و همچنین ۲۱۷ منزل گندزدایی و ضدعفونی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۳۹۲ مورد مراقبت در منزل انجام شده است و ۳ هزار و ۲۵۵ خانواده آسیب پذیر نیز حمایت شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه