اخبار داغ

لیگ جهانی کاراته وان استانبول| دو طلا برای پورشیب و گنج زاده/ حریف قزاق مصدوم شد

لیگ جهانی کاراته وان استانبول| دو طلا برای پورشیب و گنج زاده/ حریف قزاق مصدوم شد
کاپیتان تیم ملی کاراته ایران و کاراته‌کای وزن ۸۴+ کیلوگرم مدال طلای مسابقات کاراته وان استانبول را از آن خود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، غیبت یولداشف کاراته کای قزاقستانی در دیدار فینال وزن ۸۴- موجب شد که ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان عنوان قهرمانی کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهد. این نخستین طلای تیم ملی کاراته در استانبول بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده کشور قزاقستان به دلیل مصدومیت نتوانست امروز در فینال کاراته وان استانبول به روی تاتامی برود.
,
پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان پیش از این در مسابقات کاراته وان امارات برابر یولداشف قزاق به برتری دست یافته بود.
,
نماینده کاراته کشورمان در وزن ۸۴- در استانبول به ترتیب برابر دانیل جورجی از مجارستان، ولید دقالی از بلژیک، میشل مارتینا از ایتالیا و ایوان کویچ از کرواسی به برتری رسید تا جواز حضور در فینال کاراته وان استانبول را بدست آورد.
,
 
,
*گنج زاده هم طلایی شد
,
اولین مرحله لیگ جهانی کاراته استانبول طی روز های ۲۲ الی ۲۴ اسفند در استانبول در حال برگزاری بود که در آن  ۷ نماینده کشورمان موفق شدند به مرحله نهایی و رده بندی صعود کنند.
,
سجاد گنج زاده در وزن مثبت ۸۴ کیلو گرم آقایان حریفانی از مصر، بلژیک، بلاروس و گرجستان را از سر راه برداشت تا در این دوره از مسابقات فینالیست شود.
,
گنج زاده در فینال مقابل رضوان تالیبوف از اکراین موفق شد با نتیجه هفت بر صفر پیروز شود و دومین مدال طلای ایران را در لیگ جهانی کاراته وان استانبول کسب کند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه