اخبار داغ

رئیس اتحادیه خشکبار استان یزد:

شلوغی بازار آجیل یزد نسبت به سال گذشته ، اما حجم خرید کاهش داشته است

شلوغی بازار آجیل یزد نسبت به سال گذشته ، اما حجم خرید کاهش داشته است
رئیس اتحادیه خشکباراستان یزد گفت: شور ونشاط مردم برای خرید نسبت به سال گذشته با افزایش روبه رو بوده است اما حجم خرید مردم به شدت کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن جلیلی پور در گفتگو با یزدرسا،با بیان اینکه شور ونشاط مردم برای خرید در شب عید نسبت به سال گذشته بیشتر شده است اما در نقطه مقابل ،حجم خرید به علت افزایش قیمت ها با کاهش روبه رو بوده اظهار داشت: هر چند به علت شیوع بیماری کرونا خرید شب عید مردم برای سال۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۸که بیماری کرونا وجود نداشته کمتر شده است اما نسبت به سال گذشته که این بیماری نیز وجود داشت با افزایش روبه رو بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,
وی ادامه داد: قیمت آجیل و خشکبار در مقایسه با قیمت های شب یلدا افزایش چندانی نداشته وبازار آجیل وخشکبار یک آرامش نسبی قیمتی را شاهد می باشد.
,
 
,
جلیلی پور با بیان اینکه کیفیت و نوع آجیل های موجود در بازار متفاوت بوده وبه همین علت قیمت آنها نیز تفاوت دارد تصریح کرد: قیمت هر کیلو آجیل مخلوط از ۸۵هزار تا ۱۶۰هزارتومان بوده و همچنین قیمت تخمه کدو از ۳۵هزارتا۷۲تومان می باشد.
,
 
,
رئیس اتحادیه خشکبار استان یزد در پایان ابراز داشت: قیمت بادام هندی از ۲۴۰هزار تا۳۳۰هزارتومان، مغز بادام ایرانی ۲۲۰هزارتا۲۸۰هزارتومان، مغز بادام خارجی از ۲۴۰هزارتا۲۶۰هزارتومان، پسته فندقی از ۱۵۵هزارتا۲۱۰هزارتومان، پسته احمد آقایی از ۱۶۰هزارتا۲۴۰هزارتومان، پسته اکبری از ۱۶۰هزارتا ۲۶۵هزارتومان، آجیل چهار مغز از ۳۲۰هزارتومان تا۳۶۰هزارتومان، آجیل چهار مغز با تخمه کدو و تخمه جابانی(ژاپنی) از ۱۶۰هزارتا ۲۲۰هزارتومان می باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه