اخبار داغ

اعزام 4 کشتی گیر به بلفارستان

برنامه کادر فنی کشتی آزاد برای سنگین وزن ایران/ زارع در قهرمانی آسیا کشتی می گیرد، طاهری در دانکلف

برنامه کادر فنی کشتی آزاد برای سنگین وزن ایران/ زارع در قهرمانی آسیا کشتی می گیرد، طاهری در دانکلف
مدعی سنگین‌وزن تیم ملی کشتی آزاد به همراه سه کشتی‌گیر دیگر به جام دانکلوف اعزام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق برنامه کادر فنی آزاد انتخاب نفرات تیم ملی برای بازیهای المپیک با توجه به عملکرد کشتی گیران در رقابتهای بین المللی پیش رو و رقابتهای انتخابی انجام خواهد شد. در همین راستا نخستین تورنمنت جام متئو پلیکونه بود و بهنام احسان‌پور در ۶۵ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۹۷ کیلوگرم و امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم قرار بود نفرات اعزامی کشتی ایران در جام پلیکونه ایتالیا باشند، اما اعزام طاهری به دلیل آسیب دیدگی دست منتفی شد تا تنها احسان پور و کریمی راهی ایتالیا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در شرایطی بود که کادر فنی تیم ملی آزاد در خصوص این وزن که سهمیه المپیکش در نورسلطان کسب شده، محک خوردن کشتی‌گیران در جام‌های بین‌المللی را ملاک انتخاب عنوان کرد، اما در دو وزن دیگر روز  ۱۹ اسفند مسابقه انتخابی برگزار شد که رضا اطری و حسن یزدانی مقابل رحمان عموزاد و کامران قاسمپور به پیروزی رسیدند.

,

در حالی که امیرحسین زارع قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی کشتی بگیرد، امین طاهری هم در جام دانکلوف بلغارستان که این مسابقه نیز فروردین ماه به انجام می‌رسد، روی تشک خواهد رفت.

,

علاوه بر امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم، نام حمیدرضا زرین‌پیکر در ۷۹ کیلوگرم که به دلیل مشکل ویزا حضور در جام بین المللی اوکراین را از دست داد و همچنین جمال عبادی که در انتخابی درون اردویی وزن ۷۴ کیلوگرم مغلوب یونس امامی شد و مجتبی گلیج دیگر مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم، در میان نفرات اعزامی به جام دانکلوف دیده می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه