اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد

یک کشته و دو قطع عضو حاصل انفجار مواد محترقه در اراک

یک کشته و دو قطع عضو حاصل انفجار مواد محترقه در اراک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای امروز هم تا این ساعت یک فوتی، یک نفر وضعیت وخیم در بخش مراقبت های ویژه و دو مورد قطع عضو در چهارشنبه آخر سال در اراک داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص آخرین آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی در سال ۹۹ گفت: شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان از ساعت ۱۸ به طرز عجیبی صعودی شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

جمالیان اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا این لحظه 20 مصدوم بر اثر انفجار مواد منجره دست ساز در استان داشته ایم که 19 مصدوم در اراک و یک مصدوم مربوط به شهر خمین بوده است.

,

وی ادامه داد: برای امروز هم تا این ساعت یک فوتی، یک نفر وضعیت وخیم در بخش مراقبت های ویژه و دو مورد قطع عضو در چهارشنبه آخر سال در اراک داشته ایم.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه بیشترین رده سنی مصدومین ۱۵ تا ۱۷ سال است گفت: بیشترین آسیب، دست و سر و گردن گزارش شده است.

,

سه مصدوم حاصل انفجار مواد منفجره در ساوه

, سه مصدوم حاصل انفجار مواد منفجره در ساوه, سه مصدوم حاصل انفجار مواد منفجره در ساوه,

امروز ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ در ساعت ۱۸:۵۸ مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از مصدومیت سه نفر بر اثر مواد منفجره در میدان عاشورای ساوه در شب چهارشنبه آخر سال دریافت می کند.

,

بلافاصه تیم عملیاتی اورژانس شهری شماره ۲ ساوه به محل حادثه اعزام می شود و سه تن مصدوم این سانحه را بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه