اخبار داغ

سلیمی در گفت‌وگو با دانا:

دولت در سال ۹۹ آشفته تر از سال‌های قبل بود/ ظاهرا آقای واعظی رئیس‌جمهور دوم است!/ معیشت مردم؛ کارنامه عملکرد دولت

دولت در سال ۹۹ آشفته تر از سال‌های قبل بود/ ظاهرا آقای واعظی رئیس‌جمهور دوم است!/ معیشت مردم؛ کارنامه عملکرد دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال ۹۹ آشفته تر از سال‌های ۹۸ و ۹۷ بود و آقای واعظی که مسئول دفتر رئیس جمهور است در طول سالی که گذشت بسیاری را عزل و نسب کرد و نشان داد که خودش به تنهایی رئیس جمهور دوم دولت است.
[

«علیرضا سلیمی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با ارزیابی عملکرد دولت در سال 99 گفت: دولت در سال 99 آشفته تر از سالهای 98 و 97 بود به طوری که محور مشخصی برای حرکت نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت مواضع دولت یک صدا نبود و هر کدام از اعضای دولت جداگانه در موضوعات مختلف اظهارنظر می کردند ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی آقای آشنا یک حرفی می زد، آقای ظریف حرفی دیگر و رئیس جمهور هم یک حرف دیگر می زد؛ در حوزه کالاهای اساسی وزیر صمت وزیر کشاورزی را مسئول می دانست و وزیر کشاورزی اعلام می کرد بنده هیچ کاره هستم.

,

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به اینکه در سالی که گذشت آقای واعظی نشان داد که خودش به تنهایی رئیس جمهور دوم دولت است، ادامه داد: آقای واعظی مسئول دفتر رئیس جمهور است  اما در طول سالی که گذشت بسیاری را عزل و نسب کرد و در برخی موارد به جای سخنگوی دولت اعلام موضع کرد.

,

سلیمی با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی مردم کارنامه عملکرد دولت است عنوان کرد: صف های طولانی مرغ و معیشت مردم کارنامه گویایی از عملکرد یک ساله دولت است، در حالی که آقای روحانی معتقد است که چون تورم سه رقمی شده و چهار رقمی نشده است پس دولت کشور را خوب اداره کرده است؛ از نظر دولت تورم 6 درصدی وقتی به 60 درصد برسد نتیجه عملکرد خوب است.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه اگر در برخی موارد دولت در کشور نقش آفرینی نمی کرد وضعیت بهتر از این می شد تاکید کرد: در برخی موارد از جمله بازار بورس و ارز و سکه روشن شد که دولت بازار را دست کاری کرده و حاصل ان ایجاد بحران در وضع کشور شده است.

,

سلیمی با اشاره به تعامل دولت با مجلس در سالی که گذشت گفت: مجلس یک رکن است و تعامل با آن برای دولت کارساز و حلال مشکلات است در حالی که رئیس جمهور از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم در پارلمان حاضر نشد و حتی برای ارائه لایحه بودجه هم به مجلس نیامد.

,

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه حرف رئیس جمهور درست است که دولت خوب کار کرده گفت: دولت برای اطرافیان خودش خوب کار کرد نه برای مردم.

,

وی با اشاره به اینکه دولت ضعیف ترین افراد از حیث تخصص و توانمندی را به عنوان استاندار در استان های مختلف منسوب کرد گفت: استانداران صرفا چهره های هستند که در تجمعات انتخاباتی شعار داده و هورا کشیدند و به طرفه العینی استاندار شدند؛ دولت کشور را رها کرد و نتوانست به عنوان یک دولت پرکار و جدی ظاهر شود.

,

سلیمی با اشاره به اینکه حدود 200 روز از عمر دولت باقی مانده است خاطرنشان کرد: رئیس جمهور طبق وعده های 100 روزه اوایل دولت عمل کرده و در این روزهای باقی مانده از مسئولیت خود اقدامی انجام دهد تا در ذهن ملت ایران با خاطره ای خوش مسئولیت را واگذار کند.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه