اخبار داغ

پرسپولیس ۲ - نفت مسجدسلیمان ۱؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی برای صدرنشینی کافی نبود/ ترابی و مغانلو درخشیدند، پرسپولیس ۱۰ نفره بُرد!

لیگ برتر فوتبال| پیروزی برای صدرنشینی کافی نبود/ ترابی و مغانلو درخشیدند، پرسپولیس ۱۰ نفره بُرد!
دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با پیروزی سرخ‌های تهرانی به اتمام رسید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال و در آخرین روز فوتبال سال جاری از ساعت ۱۵ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند که این دیدار با

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تقابل در شرایطی آغاز شد که سرخ‌ها با توجه به تقابل مستقیم سپاهان و تراکتور در بازی هم‌زمان، نیاز مبرمی به حداکثر امتیاز در این بازی خانگی داشتند.

,

قرمزهای میزبان نیمه اول را بسیار طوفانی شروع کردند و بارها به دروازه تیم نفت مسجدسلیمان نزدیک شدند که طی این حملات صاحب یک ضربه پنالتی در دقایق ابتدایی بازی شدند اما امید عالیشاه قدر این موقعیت را ندانست و توپ را به ناکجاآباد فرستاد.

,

در ادامه شدت و حدت ضرب‌آهنگ حملات شاگردان یحیی گل‌محمدی بالا گرفت تا این تیم توسط خرید جدید خود یعنی مهدی ترابی به گل برتری برسد.

,

نیمه دوم با ضدحملات شاگردان داریوش یزدی ادامه یافت و مسجدسلیمانی‌ها مزد هجوم خود را با گل میثم تهی‌دست گرفتند اما این تساوی دیری نپایید و وحید امیری روی پاس شهریار مغانلو توانست باز هم برتری را به اردوی پرسپولیس هدیه کند.

,

در دقایق پایانی این بازی، سیامک نعمتی که به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان مسابقه آمده بود از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد.

,

پرسپولیس ۲
گل: مهدی ترابی (۳۲) - وحید امیری (۶۸)

, پرسپولیس ۲, پرسپولیس ۲,
,

نفت مسجدسلیمان ۱
گل: میثم تهی‌دست (۵۳)

, نفت مسجدسلیمان ۱, نفت مسجدسلیمان ۱,
,

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو.

ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، سعید کریمی، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی و مهران امیری

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه