اخبار داغ

بازیکنان پرسپولیس چه گفتند؟

حسینی: AFC تیر آخرش را با سلب میزبانی از ایران زد/ عالی‌شاه: از هواداران پرسپولیس معذرت می‌خواهم/ امیری: بحرینی‌های کور خوانده‌اند

حسینی: AFC تیر آخرش را با سلب میزبانی از ایران زد/ عالی‌شاه: از هواداران پرسپولیس معذرت می‌خواهم/ امیری: بحرینی‌های کور خوانده‌اند
بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: از قبل گفته بودم بازی سختی خواهد بود، اما خدا را شکر این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم، اما تیم جوان و جنگنده نفت کار را برای ما سخت کرد. خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی درخصوص پرداخت ۵درصد از مطالبات بازیکنان پیش از شروع سال جدید، گفت: مدیران باشگاه تلاش خود را می‌کنند. مشکلات زیادی وجود دارد که همه در تلاش هستند رفع شود. امیدوارم زودتر مشکلات حل شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص برگزاری بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی هند، تصریح کرد: جای تعجب دارد. دو بار به فینال آسیا رفتیم و حالا باید به جایی برویم که بازی کردن برای ‌مان سخت است. همه تیم‌های ایرانی مشکلات زیادی داریم و حالا هم AFC تیر آخر را زد.

حسینی درمورد اخراج سیامک نعمتی و حواشی بعد از آن گفت: هر دو تیم نسبت به تصمیمات داوری اعتراض‌هایی داشتند. بازی پرفشاری بود. ما می‌توانستیم از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم که نکردیم و بازی برای‌مان سخت شد. خدا را شکر توانستیم برنده باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

آقایی: مهم ۳ امتیاز بود که کسب کردیم

, آقایی: مهم ۳ امتیاز بود که کسب کردیم,

سعید آقایی بعد از برتری پرسپولیس مقابل مسجد نفت سلیمان در بازی امروز، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم بازی با خوب شروع کردیم. نیمه اول دست ما بود، مهم ۳ امتیاز بود که توانستیم به دست آوریم.

وی درباره اینکه روز به روز برای پرسپولیس بهتر بازی می‌کنی، گفت: من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم، امیدوارم بهتر از این وظایفم را انجام دهم و در خدمت تیم باشم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ با این سوال که بازی امروز همه چیز داشت مانند پنالتی، اخراج نعمتی و ...، عنوان کرد: اتفاق است، می‌افتد. بازی خوب و جذابی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم، مهم ۳ امتیاز است که کسب شد.

,
,
,
,
,

عالیشاه: به هواداران یک عذرخواهی بدهکارم

, عالیشاه: به هواداران یک عذرخواهی بدهکارم,

امید عالیشاه پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: برد را به هواداران تبریک می‌گویم. سال نو را هم پیشاپیش تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند. خداراشکر این سال به برد منتهی شد. یک عذرخواهی به هواداران بدهکارم ولی خداراشکر بازی را بردیم که این سه امتیاز از دست نرود.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس امسال به قهرمانی پنجم می‌رسد، گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم، باید تمام تمرکزمان را برای بازی بعدی بگذاریم.

هافبک پرسپولیس در خصوص بازی‌های این تیم در کشور هند، عنوان کرد: من فکر می کردم در قطر برگزار شود. باید برویم و ببینیم شرایط آنجا چگونه است. واقعا از هیچ چیز خبر نداریم.

,
,
,
,
,

امیری: بحرینی‌های کور خوانده‌اند

, امیری: بحرینی‌های کور خوانده‌اند,

وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۲ بر یک این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا باید به تمام هواداران تبریک بگویم، به خاطر دیداری که توانستیم سه امتیاز آن را کسب کنیم. بازی سختی مقابل تیم جوان و با انگیزه نفت داشتیم، چون آنها می‌خواستند امتیاز بگیرند. تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند، بسته هستند و این کار را برای ما سخت می‌کند. البته نفت مقابل ما بازی خوبی انجام داد و ما را سورپرایز کرد، اما خدا را شکر با درایت و تلاش کادرفنی و بازیکنان سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره اینکه شادی گل او و شهریار مغانلو شبیه به شادی گل مهدی مهدوی‌کیا در هامبورگ و بازی مقابل یوونتوس بود، اظهار داشت: اختیار دارید؛ آقای مهدوی‌کیا خیلی بزرگ است و ما حالا حالاها باید تلاش کنیم تا به او برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص میزبانی هند از گروهی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار دارد، گفت: قطعاً سخت است. انتظار ما این بود با توجه به نتایج خوبی که پرسپولیس در چهار دوره گذشته کسب کرده، میزبان باشیم. با این حال متأسفانه لابی ما در آسیا ضعیف است و این مسئله هم چیزی از ارزش‌های تیم پرسپولیس و فوتبال ایران کم نمی‌کند. ما با تمام تلاش می‌رویم تا یک بار دیگر برای فوتبال کشور افتخار آفرینی کنیم.

امیری همچنین به عنوان بازیکن تیم ملی درباره میزبانی بحرین از دیدارهای باقیمانده ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: کار سختی است. در بازی رفت هم که به منامه رفتیم،‌ آنقدر شرایط را برای ما سخت کرده بودند و حتی هنگام ورود به ورزشگاه، شرایط را امنیتی کردند و تمام وسایل و حتی البسه ما را گشتند. این نشان می‌دهد که در حال تلاش هستند تا شرایطی را فراهم کنند که ایران به جام جهانی نرود، اما کور خوانده‌اند و این تیم ایران لیاقت بالایی دارد و امیدوارم همه تلاش کنند تا به جام جهانی برسیم.

,
,
,
,
,
,
,

نعمتی: مانند قطر امکانات میزبانی نداریم

, نعمتی: مانند قطر امکانات میزبانی نداریم,

سیامک نعمتی پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در خصوص اخراجش گفت: اگر شما (خبرنگاران) متوجه شدید که من چطور کارت قرمز گرفتم، من هم فهمیدم. در بازی صحنه‌هایی وجود داشت که کارت نداد. من دو خطا کردم و  ۲ کارت گرفتم و اخراج شدم؛ فکر می‌کنم ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بازی کردم.

وی ادامه داد: کنار زمین بودم و دیدم که حمید مطهری هیچ کاری نکرد و حرفی نزد ولی داور به او اخطار داد. داور سختگیرانه‌ترین کارت قرمز عمرش را به من داد. تیم ما ۱۰ دقیقه در فشار بود و اگر بازی مساوی می‌شد چه کسی جواب می‌داد و می‌خواست عذرخواهی کند؟

بازیکن پرسپولیس در خصوص بازی مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان را به هواداران تبریک می‌گویم، نفت تیمی سختکوش و کار ما را سخت کرده بود، خداراشکر که ۳ امتیاز را کسب کردیم و توانستیم سال را با صدرنشینی به پایان ببریم. سال ۹۹ برای ما خوب بود، لیگ گذشته به قهرمانی رسیدیم و به فینال آسیا رسیدیم و ان‌شاءالله امسال هم در لیگ برتر به قهرمانی برسیم.

نعمتی درباره میزبانی هند در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: شرایط قطر را دیده‌ایم و یک دهم آن شرایط را هم نداریم، خیلی دوست داشتیم که میزبانی را بگیریم و فکر می‌کردیم پرسپولیس می‌توانست میزبان باشد. هند اولین سال است که به مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آمده و میزبان هم شده است.

وی درباره پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم گفت: باشگاه پرداختی داشته است. ما از مدیریت و هیئت مدیره ممنون هستیم. خیلی عقب هستیم و ان‌شاءالله شرایط بهتر شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه