اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی:

مرغ منجمد از ۳۰ اسفند تا هفتم فروردین‌ با قیمت ۱۵۵۰۰ تومان در اراک عرضه می‌شود

مرغ منجمد از ۳۰ اسفند تا هفتم فروردین‌ با قیمت ۱۵۵۰۰ تومان در اراک عرضه می‌شود
زند با اشاره به تداوم توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار در اراک گفت: مرغ منجمد از روز ۳۰ اسفندماه ۹۹ تا هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با قیمت هر کیلو ۱۵۵۰۰ تومان در سطح شهر اراک عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به تداوم توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار در اراک گفت: مرغ منجمد از روز 30 اسفند 99 تا هفتم فروردین 1400 با قیمت هرکیلو 15500 تومان در سطح شهر اراک عرضه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی تاکید کرد: همچنین در ایام پایانی سال یعنی 28 و 29 اسفند اتاق اصناف با همکاری بسیج اصناف نظارت کامل بر عرضه مرغ گرم را دارند و هیچگونه کمبودی در عرضه مرغ گرم نداریم.

,

زند با اشاره به اینکه صف‌های ایجاد شده برای خرید مرغ در اراک به علت کمبود مرغ نیست بلکه به علت تقاضای بالا است افزود: مسلما روزهای پایانی سال مصرف مرغ بالا می رود و همین دلیل باعث ایجاد  صف در فروشگاه ها می شود.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با بیان اینکه توزیع مرغ از روز گذشته با توزیع بیشتری در اراک ادامه داشته و امروز هم تداوم خواهد داشت بیان کرد: در این دو روز 300 تن مرغ در اراک توزیع خواهد شد.

,

وی با اشاره به شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مردم عزیز در هنگام خرید فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه