اخبار داغ

پس از نشست با سرمربیان تیم ملی و سازمان لیگ؛

مومنی: فدراسیون کاراته هزینه تست کرونا را پرداخت خواهد کرد

مومنی: فدراسیون کاراته هزینه تست کرونا را پرداخت خواهد کرد
دبیر فدراسیون کاراته پس از برگزاری نشست مشترک با سرمربیان تیم های ملی و مسئولان سازمان لیگ شرایط و نحوه انتخابی تیم ملی را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید مومنی پس از نشستی که با حضور شهرام هروی، سمانه خوشقدم، ابوالقاسم پایدار رئیس و کورش گنجی دبیر سازمان لیگ برگزار شد، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون، گفت: با توجه به تصمیم فدراسیون در برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی رده بزرگسالان در فروردین ماه در نشست امروز شرایط و نحوه برگزاری بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با توجه به نظر کادر فنی تمامی کاراته کای کشورمان در بخش کومیته بجز ذبیح الله پورشیب، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، علی اصغر آسیابری و صالح اباذری در بخش آقایان و حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، طراوت خاکسار و سارا بهمنیار در بخش بانوان برای حضور در تیم ملی باید در رقابت های قهرمانی کشور حضور یابند، در بخش کاتا نیز با نظر شورای فنی و راهبری کاتا ابوالفضل شهرجردی، مهسا افسانه، نگین باقری و فاطمه صادقی در مرحله نخست رقابتهای انتخابی حضور نخواهند داشت.
,
مومنی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست برخی از مسئولان هیات ها و کاراته کاها در خصوص کاهش هزینه و به منظور بهره مندی از ظرفیت حداکثری شرکت کنندگان با هماهنگی صورت گرفته با هیات رئیسه فدراسیون، هزینه انجام تست PCR کلیه شرکت کنندگان به عهده فدراسیون خواهد بود.
,
لازم بذکر است در این نشست همچنین مصوب شد دور برگشت سوپر لیگ مردان کشور به زمانی دیگر موکول گردد.
,
رقابت های قهرمانی کشور ورود به اردوی تیم ملی در رده های سنی و اوزان ذیل برگزار می شود:
,
کومیته انفرادی: متولدین ۸۲/۷/۱۴ و ما قبل
,
اوزان بانوان: ۵۰- ، ۵۵- ، ۶۱- ، ۶۸- ، ۶۸+
,
اوزان آقایان: ۵۵- ، ۶۰- ، ۶۷- ، ۷۵- ، ۸۴- ، ۸۴+
,
کاتا انفرادی و کاتا تیمی: متولدین ۸۴/۷/۱۴ و ما قبل
,
ثبت نام در این مسابقات از طریق پورتال ثبت نام مسابقات در سایت فدراسیون کاراته به نشانی www.ikf.ir از تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲ لغایت ۱۴۰۰/۱/۱۰ امکان پذیر میباشد.
,
این مسابقه از تاریخ ۱۹ الی ۲۴ فروردین به مدت ۶ روز برگزار می شود که مسابقات آقایان و بانوان هر کدام به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد که مکان برگزاری و زمان‌بندی دقیق مسابقات متعاقبا اعلام می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه