اخبار داغ

تنیس روی میز انتخابی المپیک| نیما با غلبه بر نوشاد به فینال رسید/ شکست تلخ شهسواری در نیمه نهایی

تنیس روی میز انتخابی المپیک| نیما با غلبه بر نوشاد به فینال رسید/ شکست تلخ شهسواری در نیمه نهایی
نیما عالمیان با غلبه بر نوشاد به دیدار فینال رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو در منطقه آسیای راه پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوم از رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو در منطقه آسیای میانه، بعدازظهر امروز جمعه 29 اسفندماه ادامه یافت و از ۴ نماینده ایران در این رقابتها تنها نیما عالمیان به فینال رسید و بقیه از گردونه رقابتها حذف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در گروه اول، نیما عالمیان در جدال با الموراد خولیکوف از ازبکستان 4 بر صفر و با نتایج 11 بر 2، 11 بر 8، 11 بر 8 و 11 بر 2 پیروز شد و پس از گراسینمکو از قزاقستان گام به نیمه‌نهایی گذاشت.
,
نوشاد عالمیان در گروه دوم  مقابل عظمت ارگشوف از قرقیزستان 4 بر 2 به برتری رسید و به عنوان صدرنشین این گروه راهی نیمه‌نهایی شد.
,
نوشاد در این دیدار در ست‌های اول، دوم، چهارم و ششم با نتایج 11 بر 9، 11 بر 9، 11 بر 6 و 11 بر 6 به برتری رسید و در ست‌های سوم و پنجم 11 بر5 و 12 بر 10 مغلوب حریف خود شد.
,
در ادامه و در مرحله نیمه نهایی نیما عالمیان برابر نوشاد عالمیان قرار گرفت و با غلبه بر برادرش به یک قدمی صعود به المپیک رسید.
,
نیما در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها با نتیجه ۴ بر یک و با نتایج (۱۱ بر ۶، ۶ بر ۱۱، ۱۲ بر ۱۰، ۱۳ بر ۱۱، ۱۳ بر ۱۱) نوشاد را شکست داد و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.
,
نیما عالمیان فردا (شنبه) برای صعود به المپیک باید از سد گنجایف ازبکستانی بگذرد.
,
در بخش زنان و در ادامه روز دوم رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو در منطقه آسیای میانه، بعدازظهر امروز ندا شهسواری در گروه دوم ابتدا با نتیجه 4 بر 3 مغلوب مارخابو ماگدیوا از ازبکستان شد، اما با 3 امتیاز و به عنوان صدرنشین به نیمه‌نهایی صعود کرد.
,
شهسواری در نیمه نهایی به مصاف آناستازیا لاورووا از قزاقستان رفت و در یک بازی نفسگیر و نزدیک 4 بر 3 شکست خورد و ضمن ناکامی در صعود به فینال، شانس کسب سهمیه المپیک را نیز از دست داد و نتوانست سومین حضور در این بازی‌ها را تجربه کند.
,
این نتیجه در حالی رقم خورد که شهسواری 3 بر 1 پیش بود، اما مغلوب شد. بازی در ست هفتم نیز 10-10 بود، اما نماینده قزاقستان در نهایت 12 بر 10 پیروز شد.
,
امروز همچنین شیما صفایی در گروه اول 4 بر صفر برابر ریما گوفرانووا از ازبکستان باخت و با دو شکست پیاپی در رده آخر گروهش ایستاد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.
,
بدین ترتیب از ۴ نماینده اعزامی ایران به قطر تنها نیما عالمیان فرصت کسب سهمیه المپیک را خواهد داشت و فردا باید در فینال به میدان برود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه