اخبار داغ

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار:

۲۲۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار توزیع شد

۲۲۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار توزیع شد
تابنده گفت: در آستانه سال جدید به همت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار بیش از ۲۲۰۰ سبد معیشتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد تومان بین محرومان و نیازمندان در رشتخوار توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تابنده، دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه سال جدید بیش از ۲۲۰۰ به معیشتی بین محرومین و نیازمندان در سطح شهرستان رشتخوار توزیع شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه افزود: اقلام توزیع شده شامل مواد غذایی برنج، تن ماهی ماکارونی، روغن و دیگر اقلام مورد نیاز و ضروری معیشتی  می‌باشد.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار در ادامه یادآور شد: ارزش ریالی هر سبد در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در رشتخوار بالغ و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۱ میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار "مجموعه بنیاد علوی" رفع محرومیت از جامعه و بین محرومین است اظهار داشت: هدف مجموعه بنیاد علوی حل مشکلات محرومین در سطح جامعه است، مجموعه نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار در طول مدت 3 ساله حضور خود در رشتخوار در حوزه‌های مختلف معیشتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی به محرومان ارائه خدمات خواهد داشت.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه