اخبار داغ

مسئول هیئت فاطمیون بردسکن خبر داد؛

آغاز ساخت مستند «حنظله انقلاب» با نگاهی به زندگی سردار شهید شیدایی

آغاز ساخت مستند «حنظله انقلاب» با نگاهی به زندگی سردار شهید شیدایی
مزینی از آغاز ساخت مستند «حنظله انقلاب» در ترشیز کهن با نگاهی به زندگی سردار شهید حسین شیدایی خبر داد و گفت: زندگینامه تمام سرداران شهید و سایر شهدای بردسکن، گام‌به‌گام مستندسازی و به دانشنامه شهدا تبدیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون مزینی، مسئول هیئت فاطمیون شهرستان بردسکن در گفتگو با خبرنگار صبح توس با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین زندگینامه سردار شهید حسین شیدایی تحت عنوان "حنظله انقلاب در ترشیز کهن" نام‌گذاری و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه به همت تیم مستندسازی خادم الشهدای فاطمیون بردسکن با همکاری دستگاه‌های مختلف مستندسازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: زندگینامه تمام سرداران شهید و سایر شهدای شهرستان، گام‌به‌گام با مشارکت دستگاه‌های اداری و نهادهای غیررسمی و هیئت‌های مذهبی با کمک متخصصین و نخبگان فرهنگی و ادبی مستندسازی و به دانشنامه شهدا تبدیل می‌شود.

,

مسئول هیئت فاطمیون شهرستان بردسکن با اشاره به علت نام‌گذاری این مستند به "حنظله انقلاب"، اذعان کرد: سردار شهید شیدایی بنا به تأکید والدین خود ازدواج می‌کند و برای رضایت پدر و مادر خود بر سر سفره عقد می‌نشیند و بعد از برگزاری مراسم، همان شب وسایل جمع می‌کند و به سپاه کاشمر محل اعزام نیروها می‌رود.

,

وی با بیان اینکه سردار شیدایی به‌اتفاق هم‌سنگران و دوستان خود که در آستان عملیات خیبر قرار داشتند حضور خود در جبهه را لازم و تکلیف می‌دانست و از آنجا به جبهه اعزام می‌شود، اذعان کرد: سردار شیدایی که از تخریبچیان مؤثر در خط مقدم جبهه بود در همان عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

,

مزینی با تأکید بر اینکه به همین منظور نام این سردار رشید اسلام به حنظله انقلاب در ترشیز کهن لقب گرفت، عنوان کرد: اگر نام حنظله غسیل الملائک را در تاریخ اسلام جستجو کنیم مطمئناً تکرار تاریخ را شاهد خواهیم بود و به همین منظور است که شهدای جنگ تحمیلی در تاریخ ماندگار شدند.

,

سرپرست گروه مستندسازی حنظله انقلاب با اشاره به اینکه باید صبر انقلابی و معنویت توأم با امید آفرینی را از خانواده‌های شهدا بیاموزیم، تشریح کرد: دشمن همواره با قدرت نرم نزدیک به سه دهه است که در ادبیات سیاسی و راهبردی جهان وارد شده و آن را ابزاری برای تغییر در اندیشه‌ها و باورهای جوانان ما قرار داده است.

,

وی با بیان اینکه استراتژی و اهدافی که دشمن در جنگ نرم دنبال می‌کند منجر به کاهش امید به آینده، کاهش اعتماد مردم به کارآمدی نظام و استحاله فرهنگی و ارزش‌ها و مبانی دینی و انقلابی می‌شود، تأکید کرد: جوانان امروز ما فرزندان همان شیرمردانی هستند که اگر الگوهای نسل اول انقلاب اسلامی درست در ذهن و قلب جوانان نهادینه شود قطعاً همان حماسه‌ها طلایی دوران دفاع مقدس که دشمنان را در هشت سال دفاع مقدس ناکام گذاشته‌اند تکرار خواهند کرد.

,

مزینی در پایان بیان کرد: مردم فهیم و جوانان غیور ایران‌زمین خوب می‌دانند دشمنان اسلام امروزه با استراتژی و راهبرد علمی و جنگ نرم در صدد استحاله نظام جمهوری اسلامی و انحراف در افکار جوانان است.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه