اخبار داغ

باقری‌کنی در واکنش به صدور قطعنامه ضد ایرانی:

هر جا نام انگلیس می‌آید نقض گسترده حقوق ملت ایران نیز به ذهن متبادر می‌شود

هر جا نام انگلیس می‌آید نقض گسترده حقوق ملت ایران نیز به ذهن متبادر می‌شود
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه تاکید کرد: هر جا نام انگلیس می‌آید نقض گسترده حقوق ملت ایران نیز به ذهن متبادر می‌شود؛ انگلیس ید طولایی در نقض حقوق ملت ایران دارد که یکی از دردناک‌ترین آن‌ها دامن زدن به قحطی در ایران پس از جنگ جهانی (دوم) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه با انتشار توئیتی در فضای مجازی، نوشت: «گزارشگر حقوق بشر انگلیسی همان قدر در حمایت از حقوق بشر صادق است که قحطی بزرگ انگلیسی، کودتای ضد مردمی انگلیسی و کیف تزویر انگلیسی از وجود و حقوق مردم ایران حمایت کرد!».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هر جا نام انگلیس می‌آید نقض گسترده حقوق ملت ایران نیز به ذهن متبادر می‌شود. انگلیس ید طولایی در نقض حقوق ملت ایران دارد که یکی از دردناک‌ترین آن‌ها دامن زدن به قحطی در ایران پس از جنگ جهانی (دوم) است. دولت انگلیس آن زمان با خریدن تمام غلات و گندم ایران _که تحت اشغال این رژیم جنایتکار بود_ به قیمت ارزان برای ارتش خود آذوقه جمع می‌کرد با علم به اینکه مردم ایران گرسنه می‌مانند و هر روز هزاران نفر جان خود را بر اثر گرسنگی از دست می‌دهند.

, طولایی,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه