اخبار داغ

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور؛

۱۴ پروژه‌ زیربنایی و اقتصادی در مناطق آزاد قشم و کیش افتتاح شد

۱۴ پروژه‌ زیربنایی و اقتصادی در مناطق آزاد قشم و کیش افتتاح شد
پیش از ظهر امروز ۱۲ پروژه در قشم و دو پروژه بزرگ در کیش از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رییس جمهور و با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ همزمان با نخستین روز کاری در سال جدید و میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، ۱۲ پروژه در قشم و دو پروژه بزرگ در کیش از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رییس جمهور و با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان پیش از ظهر امروز به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این پروژه ها شامل مجتمع تجاری و اداری معراج، مرحله دوم شهرک آفتاب، سایت شناورسازی و ۹ طرح زیربنایی و تولیدی در منطقه آزاد قشم و همچنین مجموعه گردشگری و ورزش های زمستانی پنگوئن و مرحله دوم برج ساحلی پرشین در منطقه آزاد کیش است که  ارزش این پروژه ها ۴۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال و ۲۰ میلیون دلار است.

,

برای اجرای این طرح‌ها، ۳۰ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و ۱۰ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال توس دولت در راستای توسعه و عمران این مناطق سرمایه‌گذاری شده است.

,

پروژه های منطقه آزاد قشم مجتمع اداری و تجاری معراج درهفت طبقه در مساحت ۲۲ هزار متر مربع، سایت تولید و تعمیر شناور تا ۱۰۰۰ تن مدکندالوی قشم، سامانه پایش تصویری رانندگی و نظارتی، توسعه و بهسازی جاده و توسعه اسکله بهمن و دو مجتمع اقامتی و تفریحی و یک شهرک مسکونی افتتاح  شد.

,

در منطقه آزاد کیش پارک زمستانی  پنگوئن در مساحت ۸۴۸۲ مترمربع شامل (یخ نوردی ، سورتمه، تیوپ سواری، ریل گلایدر و محوطه مناسبت های زمستانی و فضای صخره نوردی، تیراندازی ، گیم نت ، سالن بیلیارد  و…) و برج ساحلی پرشین با تعداد ۱۴۷ واحد در زمینی به مساحت ۳۳ هزار مترمربع، به بهره‌برداری رسید.

,

گفتنی است با افتتاح این پروژه ها زمینه اشتغال بیش از چهار هزار نفر فراهم شده است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه