اخبار داغ

دریادار تنگسیری:

بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد

بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با توکل بر خداوند سبحان بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد و این آخرین مکر پوشالی دشمن که تحریم اقتصادی است را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید و سرکشی عملیاتی و رزمی از پایگاه دریایی امامت در جاسک  با اشاره به نامگذاری و شعار سال۱۴۰۰ مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)  به عنوان تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها ، حفظ امنیت آب های سرزمینی و فرا سرزمینی و نیز جلوگیری از صید ترال و قاچاق کالا و سوخت را از راه‌های تحقق توسعه تولید دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد با تلاش بسیج دریایی مردم پایه و ا ستمرار امنیت پایدار ، زمینه صید و صیادی را برای صیادان شریف بومی در مناطق دریایی هموار و برای حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی ، به شدت از قاچاق کالا و صید ترال جلوگیری نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار تنگسیری گفت: با توجه به پیام اخیر فرمانده کل سپاه به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر همراه بودن با مردم برای رفع مشکلات اقتصادی آنها و رونق تولید حداکثری، آمادگی کامل خود و همرزمان دریادل را اعلام و مفتخریم خود را خادم مردم شریف کشور می دانیم،ما اعضای یک خانواده هستیم و برای عزت و زندگی شرافت مندانه مردم حاضریم جانمان را تقدیم کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: با توکل بر خداوند سبحان بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد و این آخرین مکر پوشالی دشمن که تحریم اقتصادی است را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت  و با عمل به تدابیر ولی امر مسلمین امام خامنه ای( حفظه الله) از این گردنه هم عبور خواهیم کرد. 
,
 
,
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر وجود روحیه استکباری و زورگویی دولتمردان آمریکایی افزود: آمریکایی ها هرگز دوست ندارند امنیت پایدار ما، ثبات و رشد اقتصادی ما، رشد علمی ما و عزت بین المللی ما را ببیند، آنها ناجوانمردانه و جنایتکارانه  سردار عزیز ما و دانشمند شریف ما را ترور و شهید کنند، مردم باید هوشیار باشند.
,
 
,
سردار تنگسیری خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب باید همه گوش به فرمان نایب امام زمان(عج)،رهبر عزیزمان آیت الله العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی) باشیم و به آنچه می فرمایند عمل کنیم ، خیر دنیا و آخرت ما در این است.
,
 
,
وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند یکدیگر را تواصی به حق و تواصی به صبر کنیم. این وعده خداست اگر انسان ها اهل تواصی به حق و تواصی به صبر شدند دچار خسران نمی شوند،ضرر و زیان نمی بینند،انسان ها رشد و تعالی پیدا می کنند،آن وقت جامعه هم به تبع آن رشد می کند و به سعادت می رسد.
,
 
,
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تحریم ها باعث خودکفایی بسیار بالایی در تولید تجهیزات دفاعی شده و این خودکفایی ها و تولیدات در سال جاری تقویت خواهد شد.
,
 
,
دریادار تنگسیری همچنین به خدمات نیروی دریایی سپاه در ساخت بیمارستان ها، درمانگاه های تخصصی،اسکله های صیادی،موج شکن ها،حوضچه های شناوری، مدارس،خانه های عالم و مددجویان ،جاده سازی ها  و آبرسانی ها و ده ها طرح و پروژه عمرانی در مناطق محروم  و تشکیل بسیج دریایی مردم پایه برای ایجاد اشتغال و ثبات امنیت پایدار موثر اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز با همت و تلاش شبانه روزی همرزمان جهادی و انقلابی مان حجم این فعالیت های خدماتی افزایش یافته و با توجه به لبیک فرمانده کل سپاه محضر رهبر عزیزمان، با جهش پرشتاب ادامه و عملیاتی خواهد شد.
,
 
,
وی ضمن مثبت ارزیابی نمودن وضعیت آمادگی رزم در بازدید امروز ، تاکید کرد: رزمندگان تا حد توان باید سطح آمادگی رزمی و عملیاتی خود را با ایمان و توکل به خداوند متعال حفظ و تقویت نمایند و در مسیر قوی شدن  لحظه ای درنگ نکنند و همیشه بیدار و هوشیار و برای دفاع همه جانبه از میهن اسلامی در آمادگی کامل بسر ببرند. 
,
 
,
در ادامه این بازدید سردار تنگسیری با حضور در جمع صیادان روستای بحل شهرستان جاسک به مشکلات مطرح شده آنها توجه و اظهار امیدواری کرد در نیمه اول امسال موارد خواسته شده برطرف شود و در این خصوص ، مهندسی نیروی دریایی سپاه متعهد شد جاده این روستا  را آسفالت و یک واحد برج نور روشنایی در ایستگاه شناورهای مردمی ایجاد نماید.
,
 
,
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما متفخریم خادم مردم هستیم ، جنس ما از مردم هست و برای حل مشکلات مردم به آب و آتش می زنیم ما امروز با کمک شما مردم عزیز و جوانان دریادل بسیجی  برای تحقق کامل فرمان حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) که هم در پیام نوروزی و هم در سخنرانی ابتدای سال جدید تاکید فرمودند ، کمر همت ببندیم.
,
 
,
در پایان دیدار مردمی ، ساکنین  روستاهای ساحل نشین منطقه جاسک، از تلاش ها و مجاهدت های فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیگیری و رفع مشکلات صیادان محلی منطقه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه