اخبار داغ

مدیرعامل استقلال در تمرین؛

مددی: هواداران از بازیکنان استقلال انتظار دارند/ مراقب کرونا باشید

مددی: هواداران از بازیکنان استقلال انتظار دارند/ مراقب کرونا باشید
مدیرعامل استقلال در تمرینات امروز خطاب به آبی پوشام گفت: هواداران از شما انتظار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. ایمان میری، مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین (ها‌ی‌وب و پارس آنلاین) کارگزار باشگاه استقلال به همراه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در محل تمرین حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
احمد مددی مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان گفت: سال نو را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و همراه با سلامتی را پشت سر بگذارید. همچنین آرزوی سلامتی برای اعضای کادر و بازیکنانی که به دلیل ابتلا به کرونا امروز در تمرین نیستند، دارم. شما عزیزان مایه امید میلیون‌ها هوادار استقلال هستید و باید از خودتان مراقبت کنید. این ویروس پیر و جوان نمی‌شناسد. چشم هواداران به شماست و باید به شدت مراقب خودتان باشید. ما امسال در هر سه جام حضور داریم و هواداران توقع دارند با تمام قوا بازی کنید و مطمئنا شما در هر سه جام مدعی هستید. باشگاه، هیات مدیره محترم و کارگزاری با تمام وجود حامی شما بازیکنان و کادرفنی است و امیدواریم با تلاش شما، استقلال باز‌های زیبا و نتایج خوبی را کسب کند و ان‌شاءالله بتوانید در سال ۱۴۰۰ نتایج درخشانی کسب نمایید.  
,
در ادامه ایمان میری رئیس کارگزاری حامی باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: ضمن خسته نباشید و تبریک سال نو به شما عزیزان، ما همیشه پشتیبان باشگاه، کادر محترم فنی و بازیکنان عزیز هستیم و ۱۰ درصد از قراردادتان را با هماهنگی آقای مددی تا قبل از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهیم کرد. شما به هیچ عنوان نگرانی بابت پرداختی‌ها نداشته باشید و به تلاش خود برای ارائه بازی‌های زیبا و نتایج مطلوب در هر سه جام پیش رو ادامه دهید. ما محکم پشت تیم هستیم و با روحیه مضاعف به تلاش خود ادامه دهید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه