اخبار داغ

مسئول کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مطرح کرد؛

خدمت به دامداران با بررسی سلامت و افزایش بهره‌وری در بیش از 100 هزار رأس دام خراسان جنوبی

خدمت به دامداران با بررسی سلامت و افزایش بهره‌وری در بیش از 100 هزار رأس دام خراسان جنوبی
اشعریون گفت: پیش‌بینی شده حدود 100 هزار راس دام در خراسان‌جنوبی از خدمات کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام برخوردار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسام اشعریون دامپزشک و مسئول کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گفت‌و‌گو با خاورستان، اظهار کرد: کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اسفندماه سال 1399 طی جلسه‌ای که با معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) داشت به صورت رسمی آغاز به کار خود را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: این کاروان به عنوان اولین هدف و مرحله پایلوت فعالیت تخصصی دامپزشکی، استان خراسان‌جنوبی را برای فعالیت انتخاب کرد و این انتخاب نیز به این دلیل است که خراسان‌جنوبی محل اجرای برخی از توافقات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شرکت گسترش توسعه‌گری پردیس با استانداری خراسان جنوبی در اجرای پروژه‌های کلان در حوزه دامپروری و محرومیت‌زدایی در حوزه مرتع داری و آبخیزداری است.

,

مسئول کاروان سلامت و افزایش بهر‌ وری دام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: به همین دلیل خراسان‌جنوبی به عنوان پایلوت فعالیت کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام انتخاب شده است.

,

حضور بیش از 20 نفر دامپزشک متخصص و عمومی

, حضور بیش از 20 نفر دامپزشک متخصص و عمومی, حضور بیش از 20 نفر دامپزشک متخصص و عمومی,

اشعریون عنوان کرد: این کاروان سلامت که در استان خراسان‌جنوبی مستقر شده دارای بیش از 20 نفر دامپزشک متخصص و عمومی از استان‌های مختلف کشور از جمله مازندران، کرمانشاه، قزوین و تهران است.

,

وی اظهار کرد: کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام از چهارم فروردین وارد خراسان‌جنوبی شده و روزهای ششم و هفتم فروردین در شهرستان سربیشه حضور دارد. روزهای هشتم، نهم و دهم در منطقه عمومی شهرستان نهبندان مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات رایگان تخصصی دامپزشکی می‌پردازند. روزهای دهم و یازدهم در شهرستان زیرکوه حضور خواهند داشت و روزهای سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین در شهرستان طبس مستقر خواهند شد.

,

مسئول کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: اختتامیه فعالیت کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام در شهرستان طبس در منطقه میقات الرضا(ع) با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

,

اشعریون بیان کرد: افق نگاه کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام این است که این حرکت با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شرکت گسترش توسعه‌گری پردیس در نقاط مختلف کشور نهادینه شود و گروه‌های جهادی تخصصی دامپزشکی بومی نیز در استان‌ها شکل بگیرد و به آنها از نظر پشتیبانی، لجستیکی، سرمایه و ... کمک شود و بتواینم جریان خدمت‌رسانی ثابت در حوزه دامپزشکی را در مناطق مختلف کشور داشته باشیم.

,

خدمت‌رسانی به بیش از 100 هزار راس دام با اعتباری بیش از 250 میلیون تومان

, خدمت‌رسانی به بیش از 100 هزار راس دام با اعتباری بیش از 250 میلیون تومان, خدمت‌رسانی به بیش از 100 هزار راس دام با اعتباری بیش از 250 میلیون تومان,

وی افزود: پیش‌بینی شده حدود 100 هزار راس دام در خراسان‌جنوبی از خدمات کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام برخوردار شوند؛ در اولین روز فعالیت این کاروان بیش از 10 روستا مورد خدمت‌رسانی قرار گرفت و دام‌ها مورد ارزیابی، معاینه، درمان، سم پاشی، ارائه درمان ضد انگلی و ... قرار گرفتند.

,

مسئول کاروان سلامت و افزایش بهره‌وری دام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: کاروان سلامت در بحث آموزش و ترویج نیز به عشایر و مردم روستایی فعالیت داشت و در این آموزش‌ها مباحث افزایش و بهره‌وری مورد توجه قرار گرفت.

,

اشعریون با اشاره به ارزش ریالی خدمت‌رسانی این کاروان سلامت، تصریح کرد: با توجه به این‌که تاکنون هیچ گروه مستقل و تخصصی دامپزشکی در استان خراسان جنوبی این فعالیت را انجام نداده است، این فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شرکت گسترش توسعه گری پردیس یک خط شکنی در این حوزه بود و ارزش ریالی خدمات‌رسانی که قرار است در این عملیات هزینه شود بیش از 250 تا 300 میلیون تومان برآورده شده است.

,

وی عنوان کرد: تمام فعالیت‌ها و پشتیبانی صفر تا صد کاروان سلامت و افزایش بهره وری دام، تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت گسترش توسعه‌گری پردیس که از شرکت‌های ذیل ستاد اجرایی است، انجام می‌شود. انجام این فعالیت‌ها چه به صورت پایلوت و چه ملی؛ اگر شرایط به وجود بیاید، پشتیبانی، راهبری و فرماندهی آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شرکت گسترش توسعه انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه