اخبار داغ

طی ٢۴ ساعت گذشته؛

٧٣۴ ابتلای جدید به کرونا در آذربایجان‌غربی ثبت شد

٧٣۴ ابتلای جدید به کرونا در آذربایجان‌غربی ثبت شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: در این مدت ۷۳۴ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد آقازاده در گفت و گو با اروم نیوز، افزود: ۵۴ نفر از این مبتلایان در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند و افزایش مبتلایان روزانه، زنگ خطری برای شیوع دوباره بیماری کووید ۱۹ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز،,

وی با اشاره به میزان تست کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی، اظهار کرد: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مورد تست به ویژه در مراکز سرپایی استان انجام شد که بیشترین میزان طی ماه های اخیر به شمار می رود.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۵۱۲ نفر اظهار کرد: از این تعداد ۲۵۱ نفر مشکوک و ۲۶۱ نفر نیز مبتلا هستند.

,

آقازاده ادامه داد: همچنین طبق آخرین آمار، ۱۳۶ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری و ۲۸ نفر از آنان به ونتیلاتور متصل هستند.

,

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در خوی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و تعداد کل فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به سه هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه