اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان عنوان کرد؛

نرخ بالای بیکاری در هرمزگان / دولت فقر استان را بیشتر کرد

نرخ بالای بیکاری در هرمزگان / دولت فقر استان را بیشتر کرد
احمد مرادی گفت: آمارها نشان می دهد که نرخ بیکاری در استان هرمزگان بالا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز  احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان اظهار کرد: ۳۰۰ هزار نفر جمعیت تحت تکفل کمیته امداد و سازمان بهزیستی در استان هرمزگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: آن چیزی که نگران کننده می باشد این است که با ۸۵ میلیون نفر جمعیت در کشور و با این همه منابع خدادادی چه اتفاقی افتاده است که بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی ما هنوز در فقر و مشکلات اقتصادی به سر می بریم.

,

مرادی ادامه داد: اگر همه ارکان این باور را داشته باشند که دیدن این منظره برای ما گناه است، عدم تلاش در این زمینه نیز گناهی بزرگتر است.

,

وی اضافه کرد: باید تلاش‌مان این باشد که این مشکل را به طور اساسی حل کنیم و از دولت انتظار داریم که مشکلات حل شود.

,

مرادی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان هرمزگان بسیار بالا است،تصریح کرد: خوشحال شدم که امروز امام جمعه محترم بندرعباس نیز به این موضوع ورود کرده اند و صحه گذاشته است.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان افزود: اگر مسئولان تکلیفشان در خصوص کمیته امداد و بهزیستی به درستی انجام می دادند الان مشکلات ما این نبود.

,

مرادی با اشاره به قانون مازاد بر درآمد استان ها، ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را می کند که یک موضوعی را طرح نماید که حق مردم این استان به آن نرسد و فقر مردم بیشتر شود و مازاد درآمد از مالیات این استان که حق مسلم مردم هرمزگان است به استان باز نمی گردد.

,

وی اضافه کرد:  اگر در چهار سال دوم عمر دولت، مازاد درآمد استان هرمزگان اختصاص داده می شد چهار هزار میلیارد تومان سرمایه به این استان باز می گشت.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با تاکید بر این موضوع که همه باید یک حرف را بزنیم تا بتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در پنج سال حضورم تمام سعی و تلاشم این بوده است که از قشر محروم جامعه فاصله نگیرم و به نوکری ام نسبت به مردم افتخار می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه