اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک/ صالحی امیری: نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مدنظر باشد+عکس

دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک/ صالحی امیری: نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مدنظر باشد+عکس
رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار نوروزی با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مدنظر باشد و از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مازیار ناظمی در دیدار نوروزی خود با رئیس کمیته ملی المپیک با ارائه گزارشی از برنامه های فدراسیون در سال جدید اظهار داشت: توسعه متوازن و توجه گسترده به هیاتها و ورزشکاران و مربیان شهرستان ها و استان ها از برنامه های آموزشی و رویدادی مهم خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افرود: خوشبختانه با کمک های معنوی و مادی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، آکادمی بین المللی فدراسیون راه اندازی شد و اکنون در 14 استان ایران شعبه دارد.

,

ناظمی در بخش دیگری از گزارش خود به رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در بخش همگانی و مشارکت در برنامه های عام المنفعه و مدنی در سطوح مختلف مردمی و سازمانی، فدراسیون و مجموعه بزرگ قهرمانان زن و مرد و مربیان و روسای هیاتهای استانی آماده همکاری هستند و امیدوارم بتوانیم منشا اثر باشیم.

,

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با قدردانی از تلاش های صورت گرفته و تبریک انتخاب مازیار ناظمی گفت: در آینده نزدیک در جمع بزرگ این خانواده حضور خواهم یافت.

,

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم.

,

در این دیدار کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه