اخبار داغ

امام جمعه سیریک مطرح کرد؛

ظهور امام زمان(عج) مانند ۱۲ فروردین، تا خواسته مردمی نباشد محقق نمی شود

ظهور امام زمان(عج) مانند ۱۲ فروردین، تا خواسته مردمی نباشد محقق نمی شود
سالاری گفت: همانگونه تا مردم در روز ۱۲ فروردین رای آری به جمهوری اسلامی ندادند جمهوری اسلامی محقق نشد و امام دوازدهم هم تا مردم نخواهند و خودشان را آماده نکنند و محیای ظهور نشوند ظهور نخواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در مصاحبه با خبرنگار هرمز با تبریک روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: روز دوازدهم فروردین دارای ابعاد مختلف است اولا یادآور نسخه به روز رسانی شده اسلام ناب محمدی بود و این نسخه بروز شده اسلام ناب در قرن جاری، جمهوری اسلامی ایران است که معجزه قرن و یادگار امام راحل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

امام جمعه شهرستان سیریک افزود: از طرفی روز دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی حاکی از اوج نوین امام راحل به مقوله دموکراسی اسلامی است با توجه به اینکه به تازگی نیمه شعبان و سالروز ولادت امام دوازدهم امام زمان عجل الله را پشت سرگذاشتیم  روز دوازدهم فروردین به امام دوازدهم ما شباهت‌هایی دارد.

,

سالاری ادامه داد: قرآن کریم در مورد امام زمان در آیه توبه می فرمایند اولا آن امامی که مایه عظمت اسلام است و در ثانی مایه عصبانیت و خشم دشمنان و مشرکین است جمهوری اسلامی هم در قرن حاضر مایه عظمت اسلام و خشم دشمنان شد.

,

وی تصریح کرد: شباهت دیگر روز دوازدهم فروردین به امام دوازدهم این است که همانگونه تا مردم نخواستند و رای آری به جمهوری اسلامی ندادند جمهوری اسلامی محقق نشد و امام دوازدهم هم تا مردم نخواهند و خودشان را آماده نکنند و محیای ظهور ناب نشوند ظهور نخواهد کرد.

,

امام جمعه سیریک خاطرنشان کرد: امیدواریم که خدای متعال به همه ما توفیق تعظیم شعائر اسلامی و توفیق بزرگداشت این روز عزیز به همه ما عنایت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه