اخبار داغ

خطیب نماز جمعه سمنان مطرح کرد:

کمک ۲۹۰ میلیارد تومانی مردم استان سمنان در طرح مواسات/ مخاطب اول شعار سال قوای سه گانه اند/ خرید کالای ایرانی کمک به پیشرفت صنعت

کمک ۲۹۰ میلیارد تومانی مردم استان سمنان در طرح مواسات/ مخاطب اول شعار سال قوای سه گانه اند/ خرید کالای ایرانی کمک به پیشرفت صنعت
سیدمحمد شاهچراغی گفت: مردم خیر وایثارگر سمنان 290 میلیارد تومان به نیازمندان در سال گذشته در قالب کمک های مومنانه کمک کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مردم خیر وایثارگر سمنان 290 میلیارد تومان به نیازمندان در سال گذشته در قالب کمک های مومنانه کمک کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی بابیان اینکه مردم سمنان به حرف رهبرشان اعتماد کردند وکمک های زیادی را به  همشهریان خود نموده اند تصریح کرد: این کار خدا پسندانه را ادامه دهید واز پای ننشینید وتا می توانید در این راه کمک کنید.

,

خطیب نماز جمعه سمنان در خصوص بیماری منحوس کرونا بیان کرد: ان شاالله  در سال جدید این ویروس منحوس از بین خواهد رفت و ریشه کن خواهد شد.

,

وی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری بیان شد خاطر نشان کرد: زیبا ترین شعار سال انتخاب شده است که در سه کلمه تولید، پشتیبانی، مانع زدایی این باید نقشه راه همه مسئولین قرار بگیرد و مخاطب اول آن هم قوای سه گانه هستند.

,

شاهچراغی در خصوص وظیفه مردم در قبال شعار سال اظهار کرد: مردم هم وظیفه دارند که برای تحقق این شعار از کالای ایرانی خریداری کنند و به تولید وپیشرفت کشور کمک کنند.

,

امام جمعه سمنان درباره حمایت بانک ها از صنعت تاکید کرد: بانک ها نباید بلا فاصلعه بعد از اینکه یک کارخانه مشکل مالی پیدا کرد به او فشار بیاورند، باید با آن ها همکاری کند و به آن ها فرصت دهد و به صنعت کشور کمک کند.

,

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نزدیک است، تشریح کرد: جمع زیادی در انتخابات شورا های شهر ها ثبت نام کرده اند که کسانی که مسئول نظارت بر تائید و یا رد نامزد ها هستند باید دقت کنند تا آبروی از کسی ریخته نشود.

,

شاهچراغی در خصوص نظات بر انتخابات تاکید کرد: کسی نباید بدون سند و مدرک رد یا تائید شود ناظران باید به شدت دقت کرده و در این خصوص اغماض نکنند.

,

نماینده ولی فقیه استان سمنان در خطبه های نماز جمعه این شهر در خصوص قرارداد 25 ساله با چین بیان کرد: ما پایبند به شعار نه شرغی ونه غربی هستیم ولی با کسانیکه دشمن ما نیستند همکاری می کنیم و قرارداد های که برای منفعت کشور مفید است را می بندیم.

,

وی خاطر نشان کرد: این قرارداد 25 ساله با کشور چین یکی از بهترین قرارداد های می باشد که در همه زمینه های باعث پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و ما امید داریم با بسته شدن این قرارداد شاخ آمریکا جنایت کار شکسته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه