اخبار داغ

مربیان نفت و ذوب آهن چه گفتند؟

پورموسوی: شناخت خوبی از ذوب داریم/ استکی: می‌خواهیم به هواداران عیدی بدهیم

پورموسوی: شناخت خوبی از ذوب داریم/ استکی: می‌خواهیم به هواداران عیدی بدهیم
مربیان صنعت نفت و ذوب آهن پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در بازی فردا که نخستین بازی ما در سال جدید است با یک بازی خوب و حساب شده ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: آنالیز و شناخت خوبی از ذوب‌آهن و تفکرات حسینی داریم، تیم ذوب‌آهن بسیار خوب و باکیفیت است.
,
وی در پایان گفت: با توجه به شناخت خوبی که داریم، امیدواریم با رعایت مسائل تاکتیکی با بازی هوشمند با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم.
,
 
,
حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با تفکرات حسینی در اصفهان اردو برپا کردیم که از لحاظ فنی و بدنی بسیار خوب بود و به شرایط و نقطه نظرات حسینی رسیدیم.
,
مربی ذوب‌آهن تصریح کرد: مصدوم خاصی نداریم اما متاسفانه قاسم حدادی‌فر را به دلیل محرومیت نداریم.
,
وی با بیان این‌که امیدواریم بازی خوبی باشد، گفت: صنعت نفت با مربی و مدیریت جدید خیلی خوب کار کرده و بالای جدول است، نفت آبادان از لحاظ فنی همیشه تیم خوبی بوده است.
,
استکی در پایان گفت: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم در سال جدید عیدی خوبی به هواداران ذوب‌آهن بدهیم، بازی نخست بعد از تعطیلات سخت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه