اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان:

۱۲ جهادگر رفسنجانی نوروز ۱۴۰۰ را در زهکلوت کرمان گذراندند

۱۲ جهادگر رفسنجانی نوروز ۱۴۰۰ را در زهکلوت کرمان گذراندند
محمدعلی شفیعی پور گفت: ۱۲ نفر از دانشجویان رفسنجان با همراهی مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان در ایام نوروز ۱۴۰۰ در منطقه محروم زهکلوت کرمان جهاد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی شفیعی پور مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در تشریح فعالیت های دانشجویان بسیجی در ایام نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: در اوایل اسفند ماه بود که خبر اعزام گروه جهادی به مناطق جنوب استان توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان به شهرستان ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: پروژه ای عظیم در دستور کار بسیج دانشجویی استان قرار گرفت که ساخت ۲۵۰ سرویس بهداشتی، ۱۰ خانه عالم و احیا ۱۰ قنات را بر عهده این مجموعه در سطح استان گذاشته بود.

,

شفیعی پور گفت: با توجه به شرایط دانشگاه های شهرستان، محوریت اصلی این اردو بر عهده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد رفسنجان گذاشته شد و سپس اطلاع رسانی عمومی در این خصوص صورت گرفت.

,

, ,

وی بیان کرد: استقبال بسیار خوبی جهت شرکت در اردو در سطح شهرستان صورت گرفت، حتی افرادی از سایر شهرستان ها و دانشجویانی از دانشگاه های تهران و سایر استان ها اعلام آمادگی کردند.

,

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه برای رعایت پروتکل های بهداشتی ظرفیت بسیار محدودی داشتیم تعداد ۱۲ نفر از دانشجویانی و طلبه های که دارای تخصص بودند انتخاب و در تاریخ ۱۷ اسفند ماه عازم منطقه ی زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب شدند.

,

, ,

وی یادآور شد: بعد از ورود به منطقه و استقرار جلساتی را با مسئولان بسیج دانشجویی استان برگزار و مأموریت شهرستان رفسنجان در منطقه ساخت سرویس بهداشتی در قالب های بلوک چینی، سرامیک کاری و اجرای سقف برای سرویس های بهداشتی مشخص شد.

,

شفیعی پور ادامه داد: البته تعدادی از سرویس های بهداشتی توسط سایر شهرستان ها تا برخی مراحل پیش رفته بودند و بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان وظیفه تکمیل کردن آنها را برعهده داشت.

,

, ,

وی تصریح کرد: مجموعه ی بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان به مدت ۱۲ روز در منطقه ی زهکلوت اقدام به ساخت سرویس های بهداشتی برای نیازمندان کرد که در پایان این ماموریت موفق به تکمیل ۴ سرویس بهداشتی به صورت کامل، سرامیک کاری ۱۲ سرویس بهداشتی و اجرای بیش از ۲۰ سقف شد.

,

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان از اعزام یک گروه جهادی دانشجویی دیگر از شهرستان رفسنجان به منطقه زهکلوت خبر داد و گفت: از همه افرادی که قصد همکاری با این مجموعه جهت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان را دارند دعوت به عمل می آید.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه