اخبار داغ

آمادگی جسمانی ام از نظر من راضی کننده نیست

آقامیرزایی: دمای آب دریاچه آزادی سرد است/ همه تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک خواهم کرد

آقامیرزایی: دمای آب دریاچه آزادی سرد است/ همه تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک خواهم کرد
ورزشکار تیم ملی کایاک شرایط تمرینات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: برای کسب سهمیه المپیک همه تلاشم را می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی علی آقامیرزایی قایقران تیم ملی کایاک اظهار داشت: در حال پیگیری پنجمین اردو تمرینی پس از کرونا هستیم. این اردوها از پاییز آغاز و دو اردو به میزبانی بندر انزلی و سه اردو را در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان مسابقه افزود: تمرینات وارد فاز سرعت شده و بصورت تخصصی پیگیری می‌شود. تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک می‌کنیم. البته پانزدهم فرودین ماه فدراسیون تست انتخابی برای ورزشکاران تدارک دیده و با مشخص کردن رکورد و زمان های مشخص در هر ماده، ورزشکاران مجوز حضور در مسابقات را کسب می‌کنند.

,

ملی پوش کایاک کشورمان ادامه داد: شرایط آب و هوایی تهران هنوز ایده‌آل نشده و دمای آب سرد است اما در تلاش هستم تا نتیجه ای رضایت بخش در این تست از خود ثبت کنم و بتوانم در مدت زمان کم‌تری نسبت به رکوردی که فدراسیون مدنظر دارد، از خط پایان عبور کنم.

,

آقامیرزایی با اشاره به شرایط آمادگی اش گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط آمادگی جسمانی مناسب است اما از نظر من راضی کننده نیست و در تلاش هستم تا در این زمان محدود شرایط بدنی ام را بهتر کنم. با شناختی که از خودم دارم و با توجه به شرایط مناسبی که اردو فرداهم کرده است می‌توانم به اوج آمادگی خودم برسم و با یاری خداوند موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک توکیو شوم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه