اخبار داغ

شهردار یکه سعود پاسخ داد؛

اصلاح نامگذاری معابر شهر "یکه سعود" در دست اقدام/ خوانش‌های متفاوت از نام "یکه سعود"

اصلاح نامگذاری معابر شهر "یکه سعود" در دست اقدام/ خوانش‌های متفاوت از نام "یکه سعود"
جابرخالدی گفت: انجام و اصلاح نامگذاری معابر شهر "یکه سعود" پس از انجام ساماندهی معابر این شهر انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر خالدی، شهردار یکه سعود در گفت و گو با عصر اترک درباره مطالبه شهروندان یکه سعود نسبت به انجام نامگذاری صحیح معابر این شهر اظهار کرد: بهبود بخشی به خوانایی تابلوهای سطح معابر این شهر،هماهنگی و یکپارچگی در طراحی و نصب تابلوها،هویت بخشی به سیمای شهر یکه سعود و ارتقای کیفیت بصری فضاهای شهری از اولویت های برنامه شهرداری یکه سعود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

خالدی افزود: با این وجود، به علت مشخص نبودن وضعیت اجرای طرح هادی شهری در یکه سعود، ساماندهی نبودن وضعیت معابر و ضعف در زیرساخت های شهری یکه سعود، در حال حاضر نمی توانیم به نصب تابلوهای سطح معابر این شهر اقدام کنیم.

,

وی در ادامه عنوان کرد: پس از انجام تعریض و تسطیح معابر همچنین ساماندهی آب های سطحی در این شهر، در آینده نزدیک نسبت به نصب تابلوهای بخشی از معابر سطح شهر اقدام خواهد شد.

,

وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه ایمن سازی معابر، مسیرها و میادین شهر همچنین نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در معابر به منظور کاهش ترافیک و سهولت در انتخاب مسیرها در دستور کار شهرداری یکه سعود است، هماهنگی با مسئولان پلیس راه و راهور شهرستان راز و جرگلان انجام خواهد شد.

,

شهردار یکه سعود در بخش دیگری از سخن خود عنوان کرد: کمیته ساماندهی تابلوهای شهر یکه سعود علاوه بر بررسی و ساماندهی تابلوهای سطح شهر موظف است تمامی معابر بدون نام را شناسایی و به شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر یکه سعود اعلام کند تا اقدام لازم شروع شود.

,

وی درباره نحوه انتخاب نامگذاری معابر این شهر نیز گفت: اولویت انتخاب نامگذاری برای معابر، نام شهدای والا مقام شهر یکه سعود است.

,

وی افزود: میدان ورودی این شهر که در دست احداث است نیز به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی به نام سردار دل ها مزین خواهد شد.

,

خالدی در ادامه با اشاره به حفظ سنت ها در شهر ترکمن نشین یکه سعود نیز اظهار کرد: نام بزرگان دین اسلام همچنین نام آوران فرهنگی و هنری شهر یکه سعود و قوم ترکمن از دیگر گزینه های مورد توجه شهرداری برای نام گذاری معابر است.

,

وی درباره انتخاب نام شهر یکه سعود بیان کرد: اگر چه خوانش های متفاوتی از نام این شهر می شود اما معنای اصلی نام شهر یکه سعود " تک درخت بید " است و نام شناسنامه ای آن " یکه سعود " است.

,

شهردار یکه سعود افزود: این در حالی است که برخی از ادارات این شهر بر تابلوی درب ساختمان های اداری خود کلمه " یکه صعود " نوشته اند که این نوشتار صحیح نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه