اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور خبر داد؛

۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی نیشابور در نوروز ۱۴۰۰

۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی نیشابور در نوروز ۱۴۰۰
پورکاویان گفت: در ایام طرح نظارتی نوروز و در بازه ۱۵ بهمن تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بیش از دو هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور توسط بازرسین اداره صمت انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورکاویان رئیس اداره صمت در گفت‌وگو با صبح توس گفت: در ایام طرح نظارتی نوروز و در بازه ۱۵ بهمن تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بیش از دو هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور توسط بازرسین اداره صمت انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۹۴ فقره پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی به ارزش بیش از 11 میلیارد و پنجاه‌وسه میلیون ریال تنظیم و جهت رسیدگی به اداره محترم تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال‌شده است.

,

پورکاویان با تقدیر و تشکر از دادستانی بخصوص دادستان محترم شهرستان تأکید کرد: تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم پزشکی و فرمانداری ویژه شهرستان در این بازرسی‌ها همراهی داشته‌اند.

,

رئیس اداره صمت نیشابور خاطرنشان کرد: از این تعداد بیشترین تخلفات مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه، حراج غیرقانونی، قاچاق کالا و تقلب و تداخل صنفی است.

,

وی تأکید کرد: از همشهریان محترم درخواست داریم که گزارش تخلفات واحدهای اقتصادی را با شماره تلفن 124 به بازرسین این اداره اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.

,

پورکاویان با اشاره به توزیع میوه تنظیم بازار برای عید نیز ادامه داد: با عنایت به تدابیری که هرساله جهت توزیع میوه تنظیم بازار اندیشیده می‌گردد امسال نیز در ایام پایانی سال بیش از ۱۱۳ تن پرتقال و سیب در سطح شهرستان توزیع گردید که از این میزان حدود ۷۰ تن پرتقال و حدود ۴۴ تن سیب بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه