اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی تبریز:

مرعوب فشارها نمی‌شویم/ صلاحیت‌ها براساس مدارک بررسی می‌شود

مرعوب فشارها نمی‌شویم/ صلاحیت‌ها براساس مدارک بررسی می‌شود
حجت‌السلام اسماعیلی گفت: ما نه بر اساس جو و احساس عمل می‌کنیم و نه تحت فشار افراد یا گروه‌ها قرار می‌گیریم بلکه بر اساس مدارک و موارد موجود کار می‌کنیم اگر مدرکی برعلیه کسی نباشد مشکلی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، قریب ۲۰ روز از پایان ثبت‌نام داوطلبین شوراهای شهر و روستا گذشته و در هقته‌های آتی، فهرست داوطلبین تایید صلاحیت شده منتشر خواهد شد. با وجود اینکه هنوز نام افراد تایید و رد صلاحیت شده مشخص نیست اما برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص رد صلاحیت برخی چهره‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

حجت الاسلام والمسلمین حسین اسماعیلی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با آناج در خصوص روند نظارت بر داوطلبین شورای اسلامی‌اظهار داشت: طبق فرمایشات امیرالمومنین(ع) در جامعه شفافیت و نظارت لازم است و طبق عهد و پیمانی که با آرمان‌های شهدا بسته‌ایم و بر اساس مطالبات مردم تبریز، نظارت بر پرونده داوطلبین شورای شهر تبریز را انجام می‌دهیم.

,

وی با بیان اینکه داوطلبین باید کسانی باشند که شائبه ارتشاء، باندبازی و فساد مالی نداشته باشند، گفت: طبق ضوابط هیئت نظارت، تحقیقاتی لازم انجام می‌دهیم تا افراد سالم مشخص شوند و در این میان اگر مراجع چهارگانه و گروه‌های معتمد مردمی‌در خصوص برخی داوطلبین داشته باشند، آنها را هم بررسی می‌کنیم.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی‌تبریز در خصوص احتمالِ اعمال فشار برای تایید صلاحیت برخی داوطلبین عنوان کرد: ما نه بر اساس احساس عمل می‌کنیم و نه تحت فشار افراد یا گروه‌ها قرار می‌گیریم. بلکه بر اساس مدارک و موارد موجود کار می‌کنیم. اگر مدرکی علیه کسی نباشد، مشکلی وجود ندارد اما اگر مدرکی باشد، تحت فشار قرار نخواهیم گرفت.

,

اسماعیلی در پایان تاکید کرد که تمام تلاش هیئت نظارت برای حضور افراد سالم بدون پرونده ارتشاء و فساد مالی می‌باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه