اخبار داغ

رقابت تنیس‌روی‌میز در آسیا شدیدتر شده؛

لطف‌الله‌نسبی: عالمیان با کم‌ترین رَنک به سهمیه المپیک رسید/ در مسابقات کانتندر چین شرکت نخواهیم کرد

لطف‌الله‌نسبی: عالمیان با کم‌ترین رَنک به سهمیه المپیک رسید/ در مسابقات کانتندر چین شرکت نخواهیم کرد
سرمربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز کشورمان گفت: به‌دلیل برابر نبودن شرایط ورزشکاران سایر کشورها در چین، در رویداد کانتندر این کشور شرکت نمی‌کنیم.
[

جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون مسابقات تنیس‌روی‌میز کانتندر قطر اظهار داشت: تأثیرات شیوع بیماری کرونا بر همه رشته‌های ورزشی مشخص است و به‌هرحال تنیس‌روی‌میز هم طی این مدت اخیر دچار مشکلات عدیده‌ای شد اما با تدابیر مناسب فدراسیون جهانی، مسابقات قطر در این مقطع با موفقیت خوبی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: فدراسیون جهانی طی برگزاری مسابقات قطر در واقع سعی داشت تا شرایط عادی را به جامعه تنیس‌روی‌میز برگرداند و انصافاً هم با توجه به رعایت حداکثری نکات بهداشتی و پروتکل‌های ضدکرونایی توسط مسئولین تورنمنت، مشکلی گریبان‌گیرمان نشد و مسابقات هم با سطح خوبی پیگیری شد.

,

سرمربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز ایران درباره کسب سهمیه المپیک کشورمان توسط نیما عالمیان عنوان کرد: باید بگویم که در منطقه آسیایی مرکزی و بین ۴ ورزشکار مطرح منطقه، تنها یک سهمیه المپیک توکیو قابل اخذ بود که این سهمیه هم به نیمای ما رسید. با این جواز خستگی از تن‌مان دَر رفت، چرا که شرایط را متفاوت‌تر از همیشه دیدیم اما به توانایی خود هم ایمان داشتیم.

,

, ,

لطف‌الله‌نسبی هم‌چنین اذعان داشت: رقابت امسال بسیار شدیدتر از سال‌های گذشته بود و رقبایی که امروزه با آن‌ها مواجه هستیم، اصلاً قابل‌قیاس با قبلاً نیستند. امسال تا لحظات آخر هم تکلیف سهمیه تنیس‌روی‌میز المپیک مشخص نبود و نیما با یک کام‌بک توانست جواز حضور در توکیو را کسب کند. نیما عالمیان بین ۴ پینگ‌پنگ‌باز مطرح حاضر در مسابقات، کم‌ترین رَنک را داشت اما در این رقابت فرسایشی توانست به سهمیه هم برسد.

,

وی درخصوص شرایط ملی‌پوشان تنیس‌روی‌میز کشورمان تصریح کرد: همان‌طور که مابقی رقبا هم در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و اردوهای خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند، نیما و نوشاد عالمیان نیز با حضور در کشور فرانسه و بازی در لیگ تنیس‌روی‌میز این کشور، توانستند آمادگی خود را در سطح مطلوبی حفظ کنند. البته پیش از مسابقات کانتندر در قطر اردویی هم داشتیم که به بچه‌ها کمک کرد.

,

سرمربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز درمورد برنامه‌های آتی فدراسیون تا بازی‌های المپیک توکیو بیان داشت: پیش از برگزاری المپیک تنها یک رویداد بین‌المللی تنیس‌روی‌میز وجود دارد که به‌دلیل برابر نبودن شرایط ورزشکاران سایر کشورها در چین میزبان و قرنطینه ۲هفته‌ای که باعث افت جسمی و روحی پینگ‌پنگ‌بازان می‌شود، ما قطعاً در این رویداد شرکت نخواهیم کرد.

,

لطف‌الله‌نسبی نهایتاً گفت: برنامه داریم تا اردوهای داخلی خوبی را با حضور ورزشکاران خارجی پیگیری کنیم تا نماینده ایران در المپیک در بالاترین سطح آمادگی قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه