اخبار داغ

پدیده ۱ - پرسپولیس ۱؛

لیگ برتر فوتبال| گل‌زنی مهاجم استقلالی در شب بازگشت تماشاگران به استادیوم!/ تساوی مهیج و فرصت‌سوزی پرتکرار مهاجمان سرخ

لیگ برتر فوتبال| گل‌زنی مهاجم استقلالی در شب بازگشت تماشاگران به استادیوم!/ تساوی مهیج و فرصت‌سوزی پرتکرار مهاجمان سرخ
دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده با نتیجه تساوی پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس طی نخستین دیدار خود در سال ۱۴۰۰، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با یک تساوی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تقابل حساس در شرایطی پیگیری شد که امروز چند بازی هم‌زمان دیگر نیز درحال برگزاری بود و طبعاً نتیجه‌های متفاوتی ممکن بود در سرنوشت تعیین تیم صدرنشین تأثیرگذار باشد. تیم پدیده توانست با ارائه نمایش بهتر و برتر، نیمه نخست را با پیروزی به پایان برساند. گل پیروزی مشهدی‌ها را در نیمه اول، امین قاسمی‌نژاد به‌ثمر رساند که شادی گل او نیز در نوع خود جالب بود.

,

نیمه دوم این تقابل در شرایطی ادامه یافت که تعدادی از تماشاگران مشهدی در شرایطی که ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال حضور هرگونه افراد غیر را در محل برگزاری بازی‌های لیگ برتر ممنوع اعلام کرده، در استادیوم امام رضا (ع) حضور داشتند.

,

دومین نیمه این دیدار بسیار مهیج‌تر از نیمه اول بازی بود و مهاجمان دو تیم با موقعیت‌های فراوانی روبه‌رو بودند اما قدر آن‌را ندانستند. میلاد سرلک در شرایطی که مهاجمان دو تیم به فرصت‌سوزی مشغول بودند، گل تساوی را به‌ثمر رساند تا بازی به برابری کشیده شود. در این نیمه هم‌چنین عیسی آل‌کثیر پس از مدت‌ها محرومیت به زمین مسابقه بازگشت.

پدیده ۱
گل: امین قاسمی‌نژاد (۴۵)

,
,
, پدیده ۱, پدیده ۱,
,

پرسپولیس ۱
گل: میلاد سرلک (۷۰)

, پرسپولیس ۱, پرسپولیس ۱,
,

ترکیب پدیده:‌ میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (۷۶-احمد الجبوری)، امیرحسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۸۸- محمد شریفی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (۶۶- احمد نوراللهی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۴- وحید امیری)، احسان پهلوان (۶۶-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (۸۴- عیسی آل‌کثیر).

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه