اخبار داغ

فهیمی‌راد: اعتراض به بازی آل‌کثیر حق قانونی پدیده است/ حضور تماشاگران را گزارش می‌کنم

فهیمی‌راد: اعتراض به بازی آل‌کثیر حق قانونی پدیده است/ حضور تماشاگران را گزارش می‌کنم
ناظر دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس اعلام کرد که باشگاه پدیده به صورت قانونی اجازه اعتراض به بازی کردن عیسی آل‌کثیر را داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فهیمی‌راد، ناظر دیدار دو تیم پدیده مشهد و پرسپولیس در پایان بازی درباره اعتراض مسئولان پدیده به بازی کردن عیسی آل‌کثیر گفت: در پایان بازی مدیر تیم شهر خودرو اعلام کرد که نسبت به بازی کردن عیسی آل‌کثیر اعتراض داریم و او هنوز محرومیتش تمام نشده است. آنها این حق را داشتند و در ساعت مقرر اعتراض کتبی را تحویل من دادند و من هم تحویل ریاست سازمان لیگ خواهم داد تا مورد بررسی قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره اینکه یحیی گل‌محمدی نسبت به اندازه چمن ورزشگاه اعتراض داشت، خاطرنشان کرد: تابع تصمیمات سرمربیان نیستیم. آنها محترم هستند، اما من با داور بازی صحبت کردم و از نظر او سطح زمین مسابقه و چمن مناسب بود و به همین دلیل اجازه شروع مسابقه را دادم.
,
ناظر دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس در خصوص اینکه اما در پایان بازی هم یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به چمن مسابقه اعتراض داشته است، اظهار داشت: به ما اندازه قانونی میلیمتر یا سانتیمتر نداده‌اند که ما طبق آن بگوییم چمن بلند است یا نه.
,
فهیمی‌راد درباره حضور تعدادی از تماشاگران در استادیوم امام رضا (ع) گفت: صددرصد گزارش کتبی این مسئله را به سازمان لیگ خواهم داد. من پس از دقیقه 31 بود که در چند حمله صدای تماشاگران را شنیدم.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه