اخبار داغ

برنامه های انجمن پارادوومیدانی به روایت رئیس انجمن

رضایی: با وجود شیوع کرونا، برنامه‌ها را اجرایی کردیم/ در سال جدید به دنبال برگزاری اردوهای متمرکز جوانان و بزرگسالان پارادوومیدانی هستیم

رضایی: با وجود شیوع کرونا، برنامه‌ها را اجرایی کردیم/ در سال جدید به دنبال برگزاری اردوهای متمرکز جوانان و بزرگسالان پارادوومیدانی هستیم
رئیس انجمن پارادوومیدانی گفت: امسال به لحاظ برگزاری رقابت‌های پارالمپیک توکیو اهمیت بالایی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی بیان کرد: در سال گذشته پس از صدور مجوز از سوی ستاد عالی کرونا در ورزش، اردوهای متمرکز را آغاز کردیم و توانستیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دو مرحله رکوردگیری در تهران و جزیره کیش برگزار نماییم. تیم ملی نیز در پایان سال در رقابت‌های امارات حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: خوشبختانه ملی‌پوشان در مسابقات فزاع رکوردهای خوبی را کسب کردند. امیدواریم که با نتایجی که در این رویداد ثبت شد، سهمیه‌های پارالمپیک تیم ملی افزایش پیدا کند.

,

رضایی افزود: با وجود بیماری کرونا در سال ۱۳۹۹ توانستیم برنامه‌های انجمن را اجرایی کنیم. من از عملکرد ملی‌پوشان و ورزشکاران پارادوومیدانی در سال قبل رضایت دارم. امیدوارم در سال جدید نیز با تداوم حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک شاهد موفقیت تیم ملی در مسابقات مختلف باشیم.

,

رئیس انجمن عنوان کرد: امسال به دلیل برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو و بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین برای تمام رشته‌های ورزشی حائز اهمیت است و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. به همین منظور اردوهای متمرکز تیم ملی پارادوومیدانی بزرگسالان را در جزیره کیش ادامه خواهیم داد تا ملی‌پوشان ما به آمادگی مطلوب برسند.

,

وی تصریح کرد: همچنین قصد داریم با برگزاری رکوردگیری در رده جوانان و بررسی عملکرد ورزشکاران، نفرات برتر را به تیم ملی این رده دعوت کنیم تا با برپایی اردوهای متمرکز، برای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ آماده شویم.

,

رئیس انجمن پارادوومیدانی در پایان ضمن تبریک آغاز سال جدید، گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت‌هایی که از انجمن و ورزشکاران داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه