اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان مطرح کرد:

فعالیت ۳۴۸ تشکل کارگری و کارفرمایی در لرستان

فعالیت ۳۴۸ تشکل کارگری و کارفرمایی در لرستان
آشتاب گفت: ۳۴۸ تشکل کارگری و کارفرمایی در واحدهای اقتصادی استان فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، علی آشتاب از فعالیت ۳۴۸ تشکل کارگری و کارفرمایی در واحدهای اقتصادی استان خبر داد و اظهار  داشت: به همت همکاران اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی این اداره کل تاکنون تعداد ۲۹۱ تشکل کارگری و همچنین ۵۷ تشکل کارفرمایی در استان ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,
وی با اشاره به فعالیت ۸۹ انجمن صنفی در استان افزود: خوشبختانه در لرستان فعالیت‌های خوبی جهت توسعه و ارتقا تشکلات صنفی انجام گرفته است.
,
 
,
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در حوزه کار و تولید و تصمیم‌سازی‌های کلان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و توسعه و تقویت آن‌ها در محیط‌های کار و تولید تأثیر بسزایی در تنظیم رابطه کارفرما و کارگران ایفا کرده و از تنش‌های کاری جلوگیری می‌کند که در سال گذشته تعداد هفت کانون کارفرمایی و پنج شورای اسلامی کار در استان تشکیل شده است.
,
 
,
آشتاب با اشاره به جایگاه مهم تشکلات کارگری و کارفرمایی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و نقش بسزایی که تشکلات کارگری و کارفرمایی به‌عنوان شرکای اجتماعی در سالم‌سازی محیط‌های کارگری و ارتقای سطح بهره‌وری و به‌طورکلی در چرخه اقتصادی جامعه ایفا می‌کنند تقویت، ترغیب و تشویق تشکلات از حیث کمی و کیفی از برنامه‌های مهم این اداره کل در سالجاری بوده است.
,
 
,
وی بیان کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد و دوره‌های آموزشی مختلف و به‌ویژه خود ترکیب مدیریتی تشکل‌ها به بیش از ۱۵۰۰ نفر ساعت آموزش‌های مرتبط ارائه‌شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه