اخبار داغ

یک منبع آگاه اطلاع داد؛

فشارها برای تبرئه محتکر ۱۰۰۰ تن کود تقلبی در علی آباد کتول

فشارها برای تبرئه محتکر ۱۰۰۰ تن کود تقلبی در علی آباد کتول
یک منبع موثق گفت که رد پای خواهرزاده یک مقام سابق استانداری در میان است و سفارش ها و توصیه های زیادی حتی از سمت مقامات ارشد استان ، برای تبرئه وی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، ۲۴ آذرماه ۹۹ بود که ماموران سازمان اطلاعات سپاه نینوا استان گلستان یک انبار کود شیمیایی تقلبی در علی آباد کتول کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
حجم این کودها بالغ بر ۱۰۰۰ تن تخمین زده شده و طبق بررسی ها درصد بکار رفته عناصر شیمیایی برای ساخت کود سالم و مورد نیاز کشاورزان در آن رعایت نشده و به بیانی دیگر، این کودها تقلبی بوده است.
,
 
,
گفته شده در کنار این ۱۰۰۰ تن کود تقلبی حدود ۴۰ تن برنج ایرانی و ۱۷۰ تن سبوس احتکارشده نیز پیدا شده است.
,
 
,
ارزش ریالی این محصولات کشف شده حدود ۲۰میلیارد ریال بود که پس از کشف در کارخانه این محل با حضور بازرسان و پلیس اماکن پلمپ شد.
,
 
,
این کشفیات توسط قرارگاه ۱۷ ربیع استان که وظیفه مبارزه با محتکرین و افرادی که در این وضعیت سخت معیشتی رفاه و آرامش مردم را نشانه گرفته اند، ایجاد شده است.
,
 
,
حال نزدیک به چهار ماه از این اتفاق می گذرد اما از سرنوشت این پرونده و مجازات عاملان آن که در شرایط سخت تحریم و فشار اقتصادی، در راه جهش تولید اخلال ایجاد کردند، چیزی رسانه ای نشده است.
,
 
,
روز گذشته یک منبع موثق گفت که رد پای خواهرزاده یک مقام سابق استانداری در میان است، سفارش ها و توصیه های زیادی حتی از سمت مقامات ارشد استان، برای تبرئه وی وجود دارد.
,
 
,
از دستگاه های نظارتی استان انتظار می رود جلوی فشارهای وارده بایستند و نگذارند متخلف به این راحتی از مقام پاسخگویی و جبران خسارت های وارده به نظام و مردم بگریزد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه