اخبار داغ

کلاب‌ هاوسِ جعلی؛ تهدیدی برای نقض حریم خصوصی

کلاب‌ هاوسِ جعلی؛ تهدیدی برای نقض حریم خصوصی
شرکت سازنده کلاب‌هاوس اعلام کرده که راه اندازیِ ورژن اندروید چند ماه به طول می‌انجامد و این برنامه برخلاف توئیتر یا یک گروه فیس بوک کاملا رایگان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ روزنامه آنلاین آمریکاییtechcrunch  نوشت، کلاب‌هاوس (Clubhouse) یک برنامه گپِ صوتیِ آیفون و تنها قابل دسترسی با دعوتنامه، طراحی شده که در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ توسط "پُل دِیویدسون" و "روهان سِت" از شرکت آلفا اکسپلورِیشِن راه اندازی شد که ارتباط شنیداری را برای گروه های چند نفره تا بیش از ۵۰۰۰ نفر تسهیل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", تیتریک, روزنامه آنلاین آمریکایی, techcrunch , techcrunch,  نوشت، , کلاب‌هاوس , (, Clubhouse, ) یک برنامه گپِ صوتیِ آیفون و تنها قابل دسترسی با دعوتنامه،,

این برنامه که برای سیستم عامل iOS ساخته شده در ماه مه سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار ارزش گذاری شد.

, این برنامه که برای سیستم عامل , iOS, ساخته شده در ماه مه سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار ارزش گذاری شد.,

جایگزین های غیر رسمی ورژن اندروید یا وبِ این برنامه وجود دارد، اما شرکت سازنده (آلفا اکسپلورِیشِن) اعلام کرده که راه اندازیِ ورژن اندروید چند ماه به طول می انجامد.

, جایگزین های غیر رسمی ورژن اندروید یا وبِ این برنامه وجود دارد، اما شرکت سازنده (آلفا اکسپلورِیشِن) اعلام کرده که راه اندازیِ ورژن اندروید چند ماه به طول می انجامد.,

کلاب‌هاوس برخلاف توئیتر یا یک گروه فیس بوک کاملا رایگان نیست.

, کلاب‌هاوس برخلاف توئیتر یا یک گروه فیس بوک کاملا رایگان نیست.,

کمیسیون ملی اطلاعات و آزادی‌های فرانسه اعلام کرد که تحقیق در مورد شرکت ‌آلفا اکسپلوریشن را به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفاظت از داده‌ها و نقض احتمالی حریم خصوصی در پلتفرم کلاب‌هاوس آغاز کرده است.

, کمیسیون ملی اطلاعات و آزادی‌های فرانسه اعلام کرد که تحقیق در مورد شرکت ‌آلفا اکسپلوریشن را به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفاظت از داده‌ها و نقض احتمالی حریم خصوصی در پلتفرم کلاب‌هاوس آغاز کرده است, .,

چین نیز مانع استفاده از این برنامه در کشور خود شده است. کاربرانی که آن را نصب می کنند برای ارسال دعوتنامه باید دسترسی کامل لیست مخاطبان خود را به این برنامه بدهند.

, چین,

به گفته شرکت تحلیلیِ Sensor Tower، این برنامه در حال حاضر وایرال شده و در هفته اول ماه فوریه بیش از ۲ میلیون بار نصب شد.

, به گفته شرکت تحلیلیِ , Sensor Tower, ، این برنامه در حال حاضر وایرال شده و در هفته اول ماه فوریه بیش از ۲ میلیون بار نصب شد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه