اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز:

درمان بیماران غیر کرونایی در البرز ممنوع شد/ رشد ابتلا و مرگ و میر جوانان با کووید ۱۹ جهش‌یافته

درمان بیماران غیر کرونایی در البرز ممنوع شد/ رشد ابتلا و مرگ و میر جوانان با کووید ۱۹ جهش‌یافته
مهرداد بابایی گفت: هجوم بیمار به سمت بیمارستان‌های البرز زیاد است، به گونه‌ای که درمان بیماران غیر کرونایی ممنوع شد و صرفا به موارد اورژانسی و کرونایی رسیدگی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز دوشنبه با اشاره به اینکه در آخرین رنگ بندی کرونا وضعیت شهرهای کرج، نظرآباد، ساوجبلاغ، چهارباغ و فردیس قرمز، طالقان نارنجی و اشتهارد زرد است، گفت: تمام بار بر روی دوش کادر بهداشت و درمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد بابایی با اشاره به اینکه همکاران ما در طول ۱۴ ماه گذشته هیچ استراحتی نداشتند، افزود: تعطیلات عید نوروز هم ۲۴ ساعت آماده باش بودند که بار مضاعفی بر روی دوش آنها گذاشته شد اما همچنان در تلاش هستند تا پرچم دفاع از سلامت مردم روی زمین نماند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بر اساس رنگ بندی های اعلام شده، از امروز گروه های یک اصناف مجاز به فعالیت هستند، اظهار داشت: ادارات غیر ضروری باید با یک سوم نیرو و ادارات ضروری به جز کادر درمان، با ۵۰ درصد نیرو به مردم خدمات می دهند.
,
 
,
بابایی تصریح کرد: دو هفته آینده آثار سفرهای نوروزی نمایان می شود، متاسفانه در مدت زمان یک هفته به صورت رعد آسا پیک اول را رد کرده و در آستانه عبور از پیک دوم هستیم، در حال حاضر ۶۳۰ بیمار در بیمارستان های البرز بستری هستند در حالیکه پیک دوم حداکثر ۶۵۲ نفر بستری بودند.
,
 
,
وی گفت: در حال تبدیل تخت های بیمارستان به تخت های کرونایی هستیم تا کسی پشت درب بیمارستان معطل نماند، اما همچنان هجوم بیمار به سمت بیمارستان ها زیاد است، به گونه ای که درمان بیماران غیر کرونایی ممنوع شد و صرفا به موارد اورژانسی و کرونایی رسیدگی می شود.
,
 
,
بابایی افزود: هر کسی امروز از منزل خارج می شود باید بداند که در معرض کرونای جهش یافته است، متاسفانه جوان های ۳۵ ساله بدون بیماری زمینه ای جان خود را به واسطه این بیماری از دست می دهند و شرایط خطرناک خواهد بود، در شرایطی هستیم که در منزل ماندن برای عموم ایمن تر است.
,
 
,
وی در خاتمه با اشاره به اینکه قطعا با رنگ بندی های اعلام شده ممنوعیت ورود به پارک گلهای کرج و تفرجگاه ها را خواهیم داشت، اظهار داشت: مردم از رهاسازی ماسک ها در سطح شهر خودداری کنند چرا که منبع آلودگی است، اگر مدت استفاده از یک ماسک به اتمام رسیده باید داخل یک کیسه نایلونی گذاشته و پس از گره زدن داخل سطل زباله بیاندازند.




انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه