اخبار داغ

۱۰۳ ورزشکار واکسینه شدند؛

اسبقیان: واکسیناسیون پارالمپیکی‌ها کار ارزشمندی بود/ به جانبازان و معلولین واکسن چینی اختصاص دادیم

اسبقیان: واکسیناسیون پارالمپیکی‌ها کار ارزشمندی بود/ به جانبازان و معلولین واکسن چینی اختصاص دادیم
رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: سلامت ورزشکاران بر هر نتیجه‌ای ارجحیت دارد و شرایط خاص ورزشکاران پارالمپیکی ایجاب کرد تا این گروه نخستین دریافت کننده واکسن کرونا در بین ورزشکاران باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمدشروین اسبقیان با اشاره به واکسینه شدن ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک توکیو اظهار داشت: این یک کار ارزشمند بود که با همکاری وزارت بهداشت، کمیته ملی پارالمپیک، وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد و ۱۰۳ ورزشکار واکسینه شدند. اهمیت این کار زمانی مشخص می‌شود که بدانیم ورزشکاران پارالمپیکی برابر ویروس کرونا آسیب پذیرترند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: البته شماری از ورزشکاران و اعضای کادر فنی هنوز واکسینه نشده‌اند اما آنان نیز در کوتاه‌ترین زمان واکسن دریافت خواهند کرد. باید از مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم که سلامت قهرمانان پارالمپیکی ما برای آنان در اولویت قرار داشته و نسبت به آن احساس مسوولیت دارند.

,
اسبقیان با بیان اینکه برای ورزشکاران پارالمپیکی از واکسن چینی استفاده شده است، افزود: این کار در دو مرحله انجام خواهد شد و ورزشکارانی که امروز واکسن دریافت کردند در ۲۸ روز آینده نیز دوز دوم آن را تزریق می کنند. هدف ما در گام اول سلامت ورزشکار و بعد از آن افتخار آفرینی است.
,
 
,
واکسیناسیون کاروان پارالمپیک کشورمان روز گذشته (یکشنبه) به درخواست کمیته ملی پارالمپیک و با هماهنگی فدراسیون پزشکی - ورزشی و معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، توسط وزارت بهداشت و در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین انجام شد
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه